Hjelp...Room Escape..

Har satt den grå kula på dokka, hva gjør jeg da??

ORIGINAL: *Aina

Har satt den grå kula på dokka, hva gjør jeg da??

setter dukka på veggen, der den skal passe over der sofaen sto...

ORIGINAL: Helene Burugle

ENDELIG! Jeg er ute!

Dette var seriøst den vanskeligste Escapen jeg har spilt!

Er helt svett!

Hva skal gjøres ute? funnet ting der å,men ikke skjønt noe av det. hva er de romertallene for noe?[&:]

står på den lille verandaen og nyter utsikten... for jeg skjønner liiiiite akkurat nå [8D]
fått 1 tannhjul bit og det hele tannhjulet, har stoppa den vindmølla og det er et romersk 1tall på vingen som peker ned

ORIGINAL: tippetue

Har kommet ut,men skjønner ikke helt, må følge det som er i den boken vi fikk i den fiske boksen,men...hmmm

Og har du tatt kulen fra den kjøttetende planten? Den åpner seg jo nå som du er i sollys..

ORIGINAL: enitS iraM

Hvor skal den nøkkelen fra fiskeboksen?? SJønne mindre å mindre jeg..hehe

Om jeg husker riktig så er det det nye hodet til dukken[:)]

Hvis du ser på den runde metallgreia som er over sofaen (der du puttet inn de metallbitene) så ser du hvordan dukken skal "formes" og settes inn.

Må gi opp, står helt fast med den koden... [>:]

ORIGINAL: enitS iraM

Hvor skal den nøkkelen fra fiskeboksen?? SJønne mindre å mindre jeg..hehe

Om jeg husker riktig så er det det nye hodet til dukken[:)]

Hvis du ser på den runde metallgreia som er over sofaen (der du puttet inn de metallbitene) så ser du hvordan dukken skal "formes" og settes inn.

Har kommet meg ut nå..ææææ..vil bli ferdig,sitte her hele kvelden da..hoff,men må bli ferdig!! Nå har jeg stoppet den tingen å sjønner ingenting...

ORIGINAL: Lizzandra

står på den lille verandaen og nyter utsikten... for jeg skjønner liiiiite akkurat nå [8D]
fått 1 tannhjul bit og det hele tannhjulet, har stoppa den vindmølla og det er et romersk 1tall på vingen som peker ned

Denne biten var vrien! Og måtte bruke hjernen... Slitsomt[8D]

Men du så i den ene kula (som du fant i den kjøttetende planten som åpner seg i sollys) noen mønster, sant? Vindmølle, halvsirkel, sånn hjul og en sånn sekskant eller noe.

Du skal finne 4 romertall. Jeg måtte skrive ned. Feks. Vindmøllen = IV
Halvsirkelen = V
Taggete hjul = II
Sekskant = VII

Husker ikke om de var de riktige tallene, men det ser du når du titter litt rundt på balkongen.

ORIGINAL: ~September~

Til skapet?

Hva er tallene dine?

ORIGINAL: tippetue

ENDELIG! Jeg er ute!

Dette var seriøst den vanskeligste Escapen jeg har spilt!

Er helt svett!

Hva skal gjøres ute? funnet ting der å,men ikke skjønt noe av det. hva er de romertallene for noe?[&:]

Skrev litt lenger oppe hva man skal gjøre nå. Er jaggu ikke lett det der ute på balkongen.

Æsj..jeg trykket på en feil knapp på sia så jeg kom ut fra spillet..så nå må jeg starte heeelt på nytt..årker jeg det?? NOPE..ååååå..jaja

Nå har jeg klart det der ute, men måtte inn igjen.. Var visst ENNÅ ikke ferdig..

Til skapet?

Hva er tallene dine?

Tok utregninga på kalkulator, men kanskje noen andre har bedre svar [8D]
Runding = 49
Firkant = 53
Trekant = 35

Fikk selv 2632, funker ikke. Noen her sa 2652, funker heller ikke. Har prøvd alle veier og vinkler

Det er ikke noen ved ren tilfeldighet som har sett en sjøhest på sin vei, vel???

Til skapet?

Hva er tallene dine?

Tok utregninga på kalkulator, men kanskje noen andre har bedre svar [8D]
Runding = 49
Firkant = 53
Trekant = 35

Fikk selv 2632, funker ikke. Noen her sa 2652, funker heller ikke. Har prøvd alle veier og vinkler

2632 er riktig da[&:] Så rart at du ikke får det til! Men kan være spillet har hengt seg opp... Det gjorde det engang til meg (ikke dette) og jeg måtte begynne på nytt.

Prøv en gang til. Plopp inn tallene. Gå bort fra kodebildet og trykk på skapet. Går det ikke, trykk "refresh" på datan din. Mulig du må begynne på nytt da....[&:][&:][&:]

ORIGINAL: LuckyStar

Det er ikke noen ved ren tilfeldighet som har sett en sjøhest på sin vei, vel???

Den sjøhesten er et hint heeeeelt på slutten av spiller.[:)]

Har refreshet spillet 2 ganger allerede [&:] Funket for kompasset, men ikke for koden.. Æsj, må vel begynne på nytt

Back
Topp