Hjelp, rød utflod??

Engi89

Glad i forumet
I dag morges så jeg at jeg hadde fått litt utflod med en lyserød farge! Hvorfor det? Er det farlig??? Er nesten 7 uker på vei, så er jo ikke "trygg" enda...

Det trenger ikke å være noe verre enn et sprukket blodkar. Er vanlig å ha litt farga utflod i begynnelsen av et svangerskap også. Men hvis du er veldig bekymra, og det ikke gir seg, så kontakter du legen. 

fikk det selv og alt gikk bra hos meg... men det er desverre umulig å si :) mulig du har en forståelsesfull fastlege, det hadde jeg, fikk time dagen etter og hun tok en gynekologisk undersøkelse og så om det var en påbegynnende abort, og deretter sendte hun meg på ultralyd for å se om det var hjerteslag.... men har forstått det slik at ikke alle fastleger er så forståelsesfulle :)

hvis du ikke får noe legesjekk må du nesten bare vente å se om det skjer noe, desverre... forstår at det virker helt umulig :)

Takk for gode svar :) Det var bare bittelitt, og har ikke kommet mer, så tror bare jeg ser det an litt. Får heller vurdere å gå til legen hvis det skjer igjen.

Back
Topp