Hjelp! Positiv eggløsningstest i 3 dager og skygge på gtest

Bkno3168682

Flørter med forumet
Hei! Jeg hadde eggløsning rundt forrige helg, men de siste dagene har eggløsningstestene vært positive igjen. Tok g-test igår som var negativ, men i dag skimter jeg kanskje en strek? Er på syklusdag 30, men har alltid hatt ustabil syklus. Noen som klarer å se noe, eller har jeg blitt helt sprø?
IMG_4307.jpeg

Hei! Jeg hadde eggløsning rundt forrige helg, men de siste dagene har eggløsningstestene vært positive igjen. Tok g-test igår som var negativ, men i dag skimter jeg kanskje en strek? Er på syklusdag 30, men har alltid hatt ustabil syklus. Noen som klarer å se noe, eller har jeg blitt helt sprø?Vis vedlegget 469206
Ser lett strek på Make Sure-testen! Ser ut som den nederste kanskje er Metode? Den er kjent for å slå ut sent og svakt, men kan med godvilje kanskje skimte noe på den også. Så tipper at LH-testen er så sterkt positiv fordi den reagerer på hCGet fra en begynnende graviditet! :joyful:

Ser lett strek på Make Sure-testen! Ser ut som den nederste kanskje er Metode? Den er kjent for å slå ut sent og svakt, men kan med godvilje kanskje skimte noe på den også. Så tipper at LH-testen er så sterkt positiv fordi den reagerer på hCGet fra en begynnende graviditet! :joyful:
Det er metode ja! Forrige svangerskap (mistet) fikk jeg positiv på makesure lenge før jeg kunne se antydning på metode sin tidligtest. Frustrerende at det selges så dårlige tester :dead:

Hei! Jeg hadde eggløsning rundt forrige helg, men de siste dagene har eggløsningstestene vært positive igjen. Tok g-test igår som var negativ, men i dag skimter jeg kanskje en strek? Er på syklusdag 30, men har alltid hatt ustabil syklus. Noen som klarer å se noe, eller har jeg blitt helt sprø?Vis vedlegget 469206
Ser noe på den i midten ja! Ser ut som streken har farge og :D Makesure vanlig? Er nederst tidligtest fra metode? Da virker de testene helt håpløse :banghead:

Ser noe på den i midten ja! Ser ut som streken har farge og :D Makesure vanlig? Er nederst tidligtest fra metode? Da virker de testene helt håpløse :banghead:
IMG_4321.jpeg

Den nederste fra metode ja, denne er fra makesure på 25 (inntørka). Klarer ikke se om den er rosa eller grå, men har aldri fått skyggestrek på disse tidligere, men har jo blitt lurt av rfsu før er jo kanskje håp når gårdagens var blendahvit

Vis vedlegget 469212
Den nederste fra metode ja, denne er fra makesure på 25 (inntørka). Klarer ikke se om den er rosa eller grå, men har aldri fått skyggestrek på disse tidligere, men har jo blitt lurt av rfsu før er jo kanskje håp når gårdagens var blendahvit
Vanskelig å se på den tørka, men på forrige bildet synes jeg den var tydelig rosa :D

Ser noe på Metode-testen ja :D
Wææ så spennende! Får jo lyst til å ta en til med det samme men må vel klare å drøye den til i morgen fikk jo positiv 8dpo med yngste storesøster men har forstått det slik at flere ikke får positiv før senere. Er så spent nå!

Ser på makesure! Tipper den hadde slått ut på cb digital tidlig :happy:

Wææ så spennende! Får jo lyst til å ta en til med det samme men må vel klare å drøye den til i morgen fikk jo positiv 8dpo med yngste storesøster men har forstått det slik at flere ikke får positiv før senere. Er så spent nå!
Jeg fikk positiv 7 dpo denne gangen (aldri fått før!) men med førstemann så jeg ikke antydning før kvelden 10 dpo. Det varierer veldig! Krysser fingrene for deg :-)

IMG_4341.jpeg

Ganske blendahvit idag, så regner med det er kjemisk eller at jeg faktisk har forskøvet eggløsning (syklusdag 31 idag, men fikk påvist pcos etter siste spontanabort i mai). La inn aksjer igår så håper fortsatt det blir positivt resultat før det eventuelt kommer mens

Men er bare 8dpo (fra da jeg trodde det var eggløsning), hatt ekstreeemt mye murringer siste uka, men ingen festeblødning eller spotting, puppene blir ømmere og ømmere nesten for hver dag og hatt ekstremt livlige drømmer siste dagene, så er vel fortsatt håp :nailbiting:

Min erfaring er at eggløsningstesten ikke blir positiv før du har en god strek på graviditetstesten også. Har testet fra 10-20 dpo med både graviditetstester og eggløsningstester for å sammenligne begge gangene jeg ble gravid. :angelic: Legger ved bilder under her. De rosa testene er HCG og de blå er LH.

Vedlegg

• IMG_4472.jpeg
    IMG_4472.jpeg
    127,8 KB · Visninger: 83
  • IMG_4471.jpeg
    IMG_4471.jpeg
    136,1 KB · Visninger: 84
Min erfaring er at eggløsningstesten ikke blir positiv før du har en god strek på graviditetstesten også. Har testet fra 10-20 dpo med både graviditetstester og eggløsningstester for å sammenligne begge gangene jeg ble gravid. :angelic: Legger ved bilder under her. De rosa testene er HCG og de blå er LH.
Spennende! Min yngste datter testet fikk jeg positiv eggløsningstest samme dag som jeg fik positiv graviditetstest, begge var negative dagen før :D får ta nye tester neste uke å satse på at det fester seg :)

Back
Topp