Superduper89
Betatt av forumet
http://juneaakre.blogspot.no/2010/02/ertepose.html?m=1 er leke til datteren min. Kan øve på balanse og kaste dem osv
De var jo søte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://juneaakre.blogspot.no/2010/02/ertepose.html?m=1 er leke til datteren min. Kan øve på balanse og kaste dem osv
TvNorge![]()
Noe må jeg henge fingrene i før jeg skal ringe å kan ikke bare sove hele dagen. Kommer til å gå såååå sakte før jeg kan ringe å høre hvordan eggene mine har det og om de er befruktet og deler seg braDe var jo søte![]()
Nå irriterer jeg meg at jeg har brukt såååå mange timer å sett the bachelor når det viser seg at det ble en kjedelig avslutning og at det viser seg at han er en idiot
Det var Gynokologen, sykepleiernog en som satt å så hvor mange egg som kom ut + at det var en student der. Han var jo opptatt av skjermen. Vet ikke om de befruktet med en gang jeg men tviler på det. Kl 14.30 ja. Da sitter jeg i bilen så må huske handsfree imorgenEr det 1430 du skal ringe? Satt de klar for å befrukte eggene med en gang de tok de ut? Hvor mange var det i rommet under uttaket? Er sååå nervøs
Hehe, jeg har ikke sett det før jeg.. Husker jeg så det for noen år siden![]()
Det var Gynokologen, sykepleiernog en som satt å så hvor mange egg som kom ut + at det var en student der. Han var jo opptatt av skjermen. Vet ikke om de befruktet med en gang jeg men tviler på det. Kl 14.30 ja. Da sitter jeg i bilen så må huske handsfree imorgen
Du skal se det går bra![]()
Jeg fikk to gram paracet og en diclofenac(ibux lignende) og noe å slappe av på. Lokalbedøvelse også.Fungerte dog ikke på meg. (Avslappende) Jeg syns det var veldig vondt MEN eggestokkene mine lå kinkig til OG jeg tåler ikke mye smerte for å si det sånn.Ja, får håpe det går fint. De fikk ut syv egg, ikke sant? Var det sånn ekstremt vondt eller fikk du mye medisin?
Fikk ut 7 egg men hadde flere folikkler men de lå så langt oppe å hun turte ikke stikke mere. Dessutn hadde jeg forferdelig vondtJa, får håpe det går fint. De fikk ut syv egg, ikke sant? Var det sånn ekstremt vondt eller fikk du mye medisin?
Fikk ut 7 egg men hadde flere folikkler men de lå så langt oppe å hun turte ikke stikke mere. Dessutn hadde jeg forferdelig vondt
Skal si du er flink til å produsere mange på kort tid. Er det vondt?Uff, det hørtes ikke noe bra ut.. Men vondten altså. Syv egg er jo supert! Jeg er veldig redd for at det skal gjøre veldig vondt, men legen sa at det ofte gjorde mindre vondt når det var mange follikler.. Og jeg har jo 17 eller 18 på ene og 11 på andre, så da får jeg stole på henne![]()
Skal si du er flink til å produsere mange på kort tid. Er det vondt?
Håper du får innsett jaDet har vært ganske ømt i eggstokkene, men i dag når jeg ikke har tatt puregon har det vært bedreEr egentlif først nå jeg kjenner hvordan medisinen har virket på kroppen. Nå håper jeg bare at jeg ikke er overstimulert og får ha innsett på fredag
![]()
Gjort klar sprøyta?Det har vært ganske ømt i eggstokkene, men i dag når jeg ikke har tatt puregon har det vært bedreEr egentlif først nå jeg kjenner hvordan medisinen har virket på kroppen. Nå håper jeg bare at jeg ikke er overstimulert og får ha innsett på fredag
![]()
TihiGod morgen! Jeg sovnet momentant etter at sprøyten var satt i natt![]()
Hvordan gikk uttak?God morgen! Jeg sovnet momentant etter at sprøyten var satt i natt![]()