Escuro
Forumet er livet
Jeg ringte legevakten, og ble henvist direkte til barneklinikken. Kom opp dit, og de sa med en gang at det så ut som allergisk reaksjon, ja. Det flyttet på seg hele tiden, med blemmer som kom og gikk over alt på kroppen. Aner virkelig ikke hva som har utløst det, for han har ikke spist noe nytt. Har fått samme mat som alltid, drukket det samme som alltid. Ingenting som skiller seg ut fra de vanlige rutinene igrunnen.
Fikk medisiner til han, og fikk beskjed om å lytte etter pusten hans og ringe 113 om han skulle hovne opp/få utslett i ansiktet eller få pustebesvær. Men so far, so good.
[hr]
Milan har fått et utslett som har blusset opp over HELE kroppen iløpet av bare få minutter [:(]
Har lest overalt, og eneste passende sykdomsbeskrivelsen er helvetesilf, men det skal bare være på en side av kroppen...
Her er bilder... Noen som aner hva det kan være?
Det er mye mer rødblussete enn på bildet, men kameraet mitt er litt elendig i dårlig lys...
Er også blusset opp enda mer etter bildene ble tatt...

Fikk medisiner til han, og fikk beskjed om å lytte etter pusten hans og ringe 113 om han skulle hovne opp/få utslett i ansiktet eller få pustebesvær. Men so far, so good.
[hr]
Milan har fått et utslett som har blusset opp over HELE kroppen iløpet av bare få minutter [:(]
Har lest overalt, og eneste passende sykdomsbeskrivelsen er helvetesilf, men det skal bare være på en side av kroppen...
Her er bilder... Noen som aner hva det kan være?
Det er mye mer rødblussete enn på bildet, men kameraet mitt er litt elendig i dårlig lys...
Er også blusset opp enda mer etter bildene ble tatt...