x1x~Strawberry~
Forumet er livet
Det jobbes for å opprette dyrepoliti i Norge og det trengs 10 000 underskrifter. Så gå inn på [link=http://www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1331]http://www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1331[/link] og skriv under. Send videre så blir vi flere!!!! Hvis ikke hjelp å dytt så alle ser dette!!!!