Hjelp:-O

SolGløtt86

Forelsket i forumet
Det ble ikke noe oktober baby på meg vist :-/ er på 4. Dagen over tiden nå, å guri sååå kjedeliii:-/ disse dagene føles mye lenger enn hele sv.skapet:-O

Er det noen av dere som har prøvd noen kjerringråd eller noe som helst som faktisk har fungert?? :-)

Vet at de kommer når de er klar, men klarer ikke vente lenger:-P

Var på sykehuset på kontroll igår å jeg har 2 cm åpning å var vist moden ;-)

Men det skjer jo iiiingentiiing :-P

Sexe, Sexe og sexe! Håper hen kommer snart. Lykke til! :)

Sex :) er vel det eneste som har litt dokumentert effekt.

Å håndmelke deg når du f.eks dusjer. Da stimulerer du og produserer hormoner som kan sette i gang fødsel sa jordmor til meg.

Sex fungerte her. Selv om det fristet lite så var jeg veldig lei av å gå gravid:) Ligg i ti min med bena høyt etterpå... vannet mitt gikk noen timer etter. Masse lykke til.

Off d frista liiite :-O :-P haha
Takk for tips ;)

Har håndmelket flære ganger... men lite hell gitt...

Får heller vurdera 1. Alt hvis det ikke skjer noe idag/natt :-S

Vannet gikk 3t etter sex her og en fotmassasje xD
Sist svangerskap hadde vi hyppig sex, og 5 min etter brystene var blitt stimulert gikk vannet. Så verfall sex! Med utløsning fra mannen da, orgasme kan og hjelpe.

Jeg fikk ikke prøve sex, for mannen syntes det var skummelt. Til meg var det stripping til jordmor som var greia, men det har vel du allerede gjort når du vet at du er 2 cm åpen :)
Krysser fingrene for at det skjer noe snart!!

Ser ut så det må bli der om d skal skje noe her :O

Ja jeg var på overtidskontroll igår å da strippet han å dro godt, lite behagelig det :/

Her var det lite moro på den fronten fram til tre uker før fødsel pga dårlig form og kynnere, i tillegg til at det var ubehagelig. To dager etter gikk vannet spontant. Om det var det som gjorde det er jeg glad vi ikke gjorde noe før mannen dro på jobbtur :P

Nå er det ganske vondt bak i korsryggen her, stikker å ømt ca hele tiden... kan det være noe på gang? Stikker litt framme nede i magen også... litt sånn menssmerter på en måte

For meg så var en liten hvil midt på dagen alt som skulle til :) Sov aldri midt på dagen igjennom svangerskapet. Men den dagen jeg kjente jeg trengte det, så startet fødselen et par timer etterpå ;)

Her funka fint lite. Prøvde en del forkjellige ting, men nei.
Det som funka var da at jeg ble strippet på overtidskontrollen kl 0930 på mandags morgen. Riene startet 2 timer etterpå. Gutten var ute tirsdag 22:36. Lang fødsel, men det hadde ingenting med strippingen å gjøre ;)

Har prøvd bringebærbladte og kapsler, spise mye kanel, sex, fotmassasje, brystvortestimulering, men ingenting funker her...gjorde ikke d sist heller!:( nå tror jeg ikke jeg gidder å ha sex flere ganger, det får bare bli når det blir!:P

Sex her. Hadde ikke noen spesiell tegn før. 2-3 timer senere gikk vannet..

Back
Topp