Hjelp! Noen som har studert markedsføring?

guttemammaen

Forelsket i forumet
Huff! Jeg skal studere bedriftsøkonomi og jobber nå med markedsføring. Jeg syns det er forferdelig vanskelig. Boken er på engelsk "foundations of marketing", og det er fryktelig vanskelig å lese å forstå..

Noen som kan hjelpe meg litt? tips til andre bøker som er lettere? eller evt studie tips?

Jeg er evig takknemlig for litt hjelp og tips!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor stort er faget?

Jeg brukte Phillip Kotler sin bok, markedsføringsledelse, da jeg hadde markedsføring :) Den er veldig veldig tykk, veldig stor og med veldig liten skrift.. men jeg syntes den var veldig grei :)

Faget er 7.5stp. Nei jeg tror ikke dette kommer til å være faoritt faget mitt heller, men jeg må vel prøve å komme meg igjennom det. Ser litt mørkt på det nå, men håper det går bedre etterhvert!!

Lurer på om pensumet (i de bøkerne som dere har ) er omtrent det samme som "foundation of marketing"? Jeg leser å leser på engelsk, men føler ikke at jeg får noen sammenheng......og da skjønner jeg lite av det som står der......frustrerende!!!!

Vil hele faget foregå på engelsk, både innleveringer og eksamen?

undervisningen blir på norsk, så da går jeg ut i fra at innleveringer og eksamen også er på norsk......det får jeg virkelig håpe:)!!!

Back
Topp