HJELP!!! Noen som har opplevd dette???

*Kjærlighet2*

Glad i forumet
Vi har fått et problem her i huset, vi har begynt å få svarte flekker/striper i taket. Det ser ut som svart sot/støv. Har lest litt om det på nett og mulig det er noe som kalles "Heksestøv". Dette er noe som kan kommer en god stund etter at man har mala lister/vegger etc. Det er noe vi gjorde for 1 år siden. Dette kommer visst nok når det er kaldt ute og når vi tenner lys og fyrer i peisen. Hos oss ser vi det også på alt av plastikkleker og div kjøkkenskaper og i kjøleskapet[:@] Dettte er fryktelig ekkelt. Men som det står på nett så er det ikke helseskadelig.

Lurer på om det er andre som har dette eller vet noe om det???

Mener at jeg akkurat leste om noen som var plaget med det samme, og måtte pusse opp ganske mye pga det.. Ikke for å skremme deg altså! 
Men det er jo ikke noe gøy når det setter seg på leker o.l.

Håper dere finner ut av det og at det blir bra :)

Ja nå har jeg lest om det. Legger ut en link! Er ikke bare positivt med maling som er miljømerket. Så obs obs til dere som har brukt det eller tenker å bruke det. Mulig det er en forsikringssak, har snakket med en som er maler.

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/har-du-heksesot-i-huset-ditt-2608316.html

hei! inne å sniker litt! vi har brukt hele romjula på nedvask, hele huset er dekt med sot, alt fra vegger til duploklosser, veldi fortvilende! etter mye vasking ser vi at ikke alt går vekk, mye som er ødelagt. vi får takstmann fra forsikringsselskapet idag, han mente vi får dekt skadene. dette er veldi mye jobb, skal si jeg har grått noen liter med tårer.
jo mer vi ser over ting, jo mer sot finner vi.

jeg ville ha sett på alt å kontaktet forsikringsselskapet!!

lykke til!!

ORIGINAL: kaffimamma

hei! inne å sniker litt! vi har brukt hele romjula på nedvask, hele huset er dekt med sot, alt fra vegger til duploklosser, veldi fortvilende! etter mye vasking ser vi at ikke alt går vekk, mye som er ødelagt. vi får takstmann fra forsikringsselskapet idag, han mente vi får dekt skadene. dette er veldi mye jobb, skal si jeg har grått noen liter med tårer.
jo mer vi ser over ting, jo mer sot finner vi.

jeg ville ha sett på alt å kontaktet forsikringsselskapet!!

lykke til!!

PM sendt!

Back
Topp