Hjelp..no gikk vannet.

C78

Glad i forumet
Ja, no skjer det visst litt ting her og.
Gikk på do, og da gikk plutselig vannet, etterfulgt av en del blod. Fikk litt panikk der jeg satt på do og det rant, begynte å grine å le om en annen.
Ringte KK, og de ba meg observere videre. Skal ringe de tilbake kl. 21. Jordmoren mente at slimproppen gikk samtidig som vannet, derfor kom det blod. Jeg vet ikke om hodet er festet enda, men jordmoren ba meg bare leve som vanlig. Uff, sitter her og skjelver jeg. Hjelp, er ikke klar altså.
Skal inn på kontroll imorgen tidlig hvis ting er som normalt no ikveld. Blir sittet i gang på søndag hvis det ikke skjer mer. Så her blir det visst mars-baby. Oi...jeg må visst gå å pakke sykehusbagen.

Ååååå så spennende[:D]
Eg og vil[:D] Lykke til..Håper det skjer noe i løpet av helga da

Har to sladrevenner: misery 82 og Lilleba75. Var en av de jeg skulle sladre for, og en som skulle sladre for meg. Litt forvirrende, for jeg har glemt hvem av de det var. Men det spiller ingen rolle, begge kan vel sladre. Håper det er greit for dere misery og lilleba.[:D]
Pc'en er like ved badet og like ved soverommet. Så no går jeg litt frem og tilbake. Pakker o.l. Er alene hjemme, samboer kommer snart. Dette er helt merkelig. Skikkelig tankekjør altså. Både gruer og gleder meg.

ORIGINAL: lekki

oiiiiiiii

du må virkelig ha masse lykke til!!! håper alt går bra,snart har du lille nurk i armene[:D][:D][:D]

sign [:D][:D][:D]  kjempe spennende

Ååååååå, så spennende...
Jeg vil også.....

Du får ha masse lykke til skulle det skje noe i kveld.... [:)]
Tenk nå kommer det en til liten baby.... [:)]

Dæven...så spennende....[:D] Nå kan jeg iallefall ikke la vær å være her i kveld[;)] Kjempespennende...*krible i magen min jo* [:D]

WOW, så spennende da [:)]
Har du kjent noe før idag? Hatt noen forutanelse om at det kunne skje??

Absolutt ingen forutanelse i det hele tatt. Ble helt sjokket da det skjedde. Har bare sittet helt i ro i sofaen i hele dag.

[:D][:D]heldiggris. snart har du babyen din i armene dine...[:)]

ORIGINAL: C78

Absolutt ingen forutanelse i det hele tatt. Ble helt sjokket da det skjedde. Har bare sittet helt i ro i sofaen i hele dag.

Såpass, jeg trodde nesten man følte på seg at noe var på gang. Men så feil tar jeg da!
Håper det ikke skjer med meg i dag, har akkurat sendt samboer på guttekveld. Men du har jo kommet ei uke lenger enn meg, så det er nok ingen fare her i gården...

Mariannek

Ååååååå, så spennende...
Jeg vil også.....

Du får ha masse lykke til skulle det skje noe i kveld....
Tenk nå kommer det en til liten baby....

Signerer [:)]

Oi oi oi så gøy da. Du må ha masse lykke til. Dette er spennede[:)]

åh så spennende

Håper du blir mamma i løpet av kvelden/natten, masse lykke til under fødselen [:D] Skal tenke på deg!

kunne gjerne byttet med deg....[:D]

lykke til!!! [;)]

Å så spennende!!!
Lykke til! Sørg for at vi nysgjerrige jentene her får vite det når det skjer no da[;)]

Spennende!!! [:D][:D][:D]

Lykke til!

Ååååå, så spennende!!!!!!

Masse lykke til!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tante Sofie

Ååååå, så spennende!!!!!!

Masse lykke til!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Signerer![:D][:D]

Oj, så spennede![:D] Ønsker deg masse lykke til![:D]

ORIGINAL: Hestejenta