Hjelp (Nav)

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Når jeg gikk inn på mine sider sto det at fra 1.12-09.12 var det utbetalt eller er til utbetaling men hva skjer med de andre pengene da? Jeg er jo sykmeldt tom 11.01.11[8|]

fått to seperate sykemeld?
Jeg opplevde det forrige mnd, da fikk jeg først en utbet fra 1-14 og så noen dager senere kom 14-30

Nei, det var på ei sykmeld.[&:]
ORIGINAL: Tinha

Jeg opplevde det forrige mnd, da fikk jeg først en utbet fra 1-14 og så noen dager senere kom 14-30

Nei det veit jeg jo men skal jo ha for resten av ukene i des også ikke bare de 9 første dagene. (så lenge jeg er sykmeldt til den 11.01.)
ORIGINAL: Rimpro

nav betaler ikke ut for helg.. 

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Nei, det var på ei sykmeld.[&:]

da ringer du dem i morgen å spør hva som skjer

Samme står det hos meg[:-] Er sykemeldt ut måneden...
Men regner med att resten kommer litt senere....

Men jeg syntes summen min var så liten.... er bare en tredjedel av hva jeg regnet med i lønn denne måneden...  Blir vi trekt for helligdagene?
Jeg har jo fastlønn på jobb og blir ikke trekt for helligdager der[:-]

ORIGINAL: funny_bunny

Samme står det hos meg[:-] Er sykemeldt ut måneden...
Men regner med att resten kommer litt senere....

Men jeg syntes summen min var så liten.... er bare en tredjedel av hva jeg regnet med i lønn denne måneden...  Blir vi trekt for helligdagene?
Jeg har jo fastlønn på jobb og blir ikke trekt for helligdager der[:-]

er ikke helt sikker men tror ikke nav betaler ut helligdager, men er jo ikke så mange av de i år, iom at 1 og 2 juledag og 1 nyttårsdag er i ei helg

Men hvor lenge har dere vært sm?
for om dere har vært sm over et vist antall uker (6 eller 8) så skal det gies e mer utfyllende legeerklæring på sykemeldingsblanketten, og etter hver skal dere vel ha noe fra jobb og.
Jeg har sjekket min og der står det fra 1.12-31.12

Men hvor lenge har dere vært sm?
for om dere har vært sm over et vist antall uker (6 eller 8) så skal det gies e mer utfyllende legeerklæring på sykemeldingsblanketten, og etter hver skal dere vel ha noe fra jobb og.
Jeg har sjekket min og der står det fra 1.12-31.12

Jeg har vært sykemeldt i 8 uker.... og de har fått den oppfølgingsdelen fra arbeidsgiver.. legen trengte ikke å sende de noe foreløpig.
Skal vel ikke ha noe fra jobb utover arbeidsgiverperioden på 16 dager?

Nei skal ikke ha noe fra jobb etter de 16 første dagene, men man kan trenge et sånn møte med jobb, og en oppfølgingsplan greier..
Jeg trengte ikke det fordi legen har dokumentert at jeg er for sliten psykisk og at jeg har noe sånn postkrise greier...

Legen skal utfylle mer enn bare diagnosen på den rosa delen. i et felt rett over der legen skriver under..

Nei skal ikke ha noe fra jobb etter de 16 første dagene, men man kan trenge et sånn møte med jobb, og en oppfølgingsplan greier..
Jeg trengte ikke det fordi legen har dokumentert at jeg er for sliten psykisk og at jeg har noe sånn postkrise greier...

Legen skal utfylle mer enn bare diagnosen på den rosa delen. i et felt rett over der legen skriver under..

Den oppfølgingsplanen har de fått.... men de bruker vel en halv evighet på å behandle den.
Jeg får ikke samme type sykemelding som før... slik med rosa, grønn og gul del... jeg får en bunke hvite ark og sliter alltid like mye med hvilket ark som skal hvor... mye greier når de var fargekodet[8D]
Får høre med legen om han kan skrive noe greier til nav siden ikke jobben kan gjøre noe for å få meg tilbake i jobb slik det er nå....

Back
Topp