hjelp?! NAV!

Bleiemos

Forumet er livet
Orker ikke å ramse opp alle problemene jeg har hatt med NAV det siste året, men kort fortalt går det mot rettsak. I tillegg fikk jeg i dag brev fra dem om at de har kuttet ut småbarnstillegget, fordi jeg ikke har krav på det lenger. For å få småbarnstillegget må man motta full OS, og man må bo alene med barn under 3 år. Jeg mottar full OS, og min sønn blir ikke 3 før i november. Hvordan i alle dager har de da funnet ut at de skal kutte småbarnstillegget?! Bare lurer på om noen vet noe om dette her, får jo ikke tak i dem nå uansett!

Det står kke at de kutter det fra desember av da?? De kutter det nå??

Vil nå bare si lykke til, og håper du får orden på det!![:)]

ORIGINAL: Delia

Det står kke at de kutter det fra desember av da?? De kutter det nå??

Vil nå bare si lykke til, og håper du får orden på det!![:)]

Står at de kutta den fra 1.juli 2010![&:]

Det brevet om kutting av småbarnstillegg,er feil..
Jeg fikk det selv og ringte Nav.. Fikk da beskjed om at de brevene var sendt ut automatisk ved en feil hos dem.. Du har småbarnstillegg t.o.m måneden ungen fyller 3 [:)]

ORIGINAL: *Musti*

Det brevet om kutting av småbarnstillegg,er feil..
Jeg fikk det selv og ringte Nav.. Fikk da beskjed om at de brevene var sendt ut automatisk ved en feil hos dem.. Du har småbarnstillegg t.o.m måneden ungen fyller 3 [:)]

Ser faktisk at brevet er datert og signert av saksbehandler den 23.juli!! Jeg fikk det i DAG!!!!  Hvis de vet de har gjort feil er det vel DERES ansvar å rydde opp?

Back
Topp