Hjelp! Nå ble jeg usikker :(

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg var nettopp til legen, for andre grunner enn graviditet. Men vi fant ut at jeg skulle ta test der også. Den ble negativ?! Skal sies at det bare var 1.5 time siden sist jeg drakk og tisser.. Men ble veeeldig usikker. Mange positive igår, positiv i mårrest. Huff. Hadde ikm enten igår, idag el imorgen.. Er de mindre sensitive enn de hjemme? Noen som har opplevd det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De hos legen er ikke så sensitive som de hjemme. Det er vel fordi de skal være 100% sikker på at det er en graviditet :) den blir nok positiv etter hvert :)
 
De hos legen er ikke så sensitive som de hjemme. Det er vel fordi de skal være 100% sikker på at det er en graviditet :) den blir nok positiv etter hvert :)

Ja, drar tilbake på mandag, ham ba meg ta det heeelt med ro og ikke teste før da. Det klarer jeg såklart ikke ;-) blir nok em test om dagen fram til da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, drar tilbake på mandag, ham ba meg ta det heeelt med ro og ikke teste før da. Det klarer jeg såklart ikke ;-) blir nok em test om dagen fram til da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Og den blir mest sannsynlig positiv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også hørt at folk tester kanskje positivt hjemme men negativ hos legen, av samme grunn som over her. Du er nok gravid skal du se :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Og den blir mest sannsynlig positiv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Tok ny cb nå (uups, hihi) hadde ikke drukket på 4t og tisset på ca 3t. Den øverste er fra i mårrest og nederst i sta, den fra i sta er faktisk hakket sterke enn i mårrest - så det må jo være positivt :DImageUploadedByBV Forum1385139254.079897.jpgImageUploadedByBV Forum1385139276.246166.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den til venstre er fra mårrest :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Se der ja :) disse teste har vel en sensitivtet på 10 ettellerannet, mens de hos legen er en god del høyere.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Positiv test hos legen idag! Hurra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp