HJELP!! MME=treg mage??

Grete71

Forumet er livet
Dere som gir kun MME; har bebisene deres treg mage?? Føler at Vetle ikke får gå på bommelom så ofte som han vil. Virker som om han presser fælt og ikke får det helt til, og skriker av den grunn. Stakkar, blir jo helt rød i hodet..

Gir dere malt? 1 teskje til hver flaske? Hvert måltid?

Trenger noen svar, slik at jeg får roet meg litt..... [&o] [&o]
 
Bytte merke, ja... Der sa du noe. Ga først NAN, greitt med de ferdige boksene når vi skal bort! Så tenkte jeg at jeg skulle prøve Hipp. Den er jo litt dyr, da.. Nå har jeg gått over til NAN igjen, det var kanskje rett og slett dumt!!!! Det kan stemme med når problemene startet... Må kanskje prøve å bytte igjen???? Stakkar lille "prøvekaninen" min... [&o]
Malt får han også nå, og da ble det gang i magen i går.... Vil gjerne ha bæsje-bleie i hvert fall 1 gang til dagen, jeg, for det er tydelig at han ikke har det så godt...


Tusen takk for svar!!!
 
Uff.... vet akkurat hvordan du har det, frustrerende[:o]
Jeg bruker en god teskje med malt på en flaske (240 ml vann)
Jeg måtte øke fra en halv teskje til en god teskje når jeg byttet mme.
Adrian har som regel 3 bæsjebleier iløpet av døgnet.
 
3 bæsjebleier, ja. Det er noe annet, det! Er så frustrerende når de har så vondt, og ser på deg med frustrerte øyne... [&o] men han sover også, så det er nok ikke noe annet enn mageknip. Det ble så mye bedre med luft i magen da jeg begynte med minifom, men så kom mageknipen. Og det er med stor sannsynlighet (kanskje) fordi jeg byttet fra Hipp tilbake til Nan... Han har nok fått faren sin følsomme mage.. [&:]
 
malt i kvar flaske og eg bruker mye!!!! Bruker ein spisekniv og dypper den i glaset også blir det hengande att ein god del på knive,slik at det vert hakket før sjokolademelk av farge!
Du kan og massere rompehullet med q-tips dynka i litt olje,i sirkler så stimulerer du tarmen,hjelper og med ein finger påo utsida...
 
anbefaler og sviske til kvart måltid..skader ikkje å gje mye malt,for vert det for mye er det bare å gje mindre..
 
Du kan jo evt prøve NAN H.A.1, deen selger depå apoteket, skal være mer lett fordøyelig. Vi bruker den til Adrian.
Den er litt dyrere enn den vanlige NAN, koster ca 111 for en pakke på 750g, variere litt i pris fra apotek til apotek, men ikke mye.
Pengene spiller egentlig veldig liten rolle, bare det hjelper.
 
Vi bruker ganske mye malt. Ei lita t-skje på 120 ml... Men det funker godt på vår kar [:)]
 
Rabarbrasuppe får iallfall fart på sakene.....

Madeleine var hos tanta si på lørdag, og da hadde hun fått rabarbrasuppe. Til vanlig er hun ordentlig på do en gang om dagen, men på lørdag og søndag ble det vel 4-5 drittbleier per dag............ Flytende eksplosjon.........[&:]
 
Jeg gir collet med malt... Bare for å ha sagt det liksom[8D]
 
det er lurt å gi barn som får mme og er treg i magen rikelig med vann,i tilleg til å prøve sviskesaft ,`sviskepure,malt å sånt.Det hjelper å få fart i sakene....![;)]
 
Takk for alle svar! Nå har jeg gått over til Hipp igjen, han får 2 doser med malt i løpet av dagen, og bæsjer slik han skal! Nå nettopp klarte han å bæsje i den NYE bleia, før jeg fikk den skikkelig på.. Og da var det allerede bæsjebleie. Men er litt sutrete, får håpe det kommer seg.
 
HVOR KJØPER MAN HIPP?
HAR IKKE SETT DEN FØR.
 
Hipp kjøper vi på Coop Mega, vet dessverre ikke om de har det på andre butikker.
 
Coop Mega og Coop obs. De har også annen mat i Hipp. Nå har Vetle fått dette på 2.dagen, og tror faktisk det virker.. Krysser fingrene! [:D]
 
Coop marked føer også Hipp. Tror alle Coop butikker skal føre det merket.
 
er kjempe fornøyd med malt.. fikk ikke med meg hvor dtor babyen din er med fikk beskjed om at de måtte drikke masse. masse vann også.. trodde også det var nanen men det viste seg at det ikke var den.. men nå gir jeg henne litt malt og sviske til hvert måltid. har du begtynt med grøt går det fint ann å ta malt oppi grøten...
 
når eg lager flaker med mme så har eg oppi litt malt. sånn at ikkje han får treg mage.
 
Back
Topp