Gedine87 Glad i forumet 4 Feb 2011 #1 Jeg skal lage avstemning for bildekonken denne uka for LilleSitron og har ikke tatt den før.. har bare tatt bilderedkonkurransen.. ser at det er flere som har skrevet "Min plass"?? hva menes me det?? hehehe[:D][:D][:D]
Jeg skal lage avstemning for bildekonken denne uka for LilleSitron og har ikke tatt den før.. har bare tatt bilderedkonkurransen.. ser at det er flere som har skrevet "Min plass"?? hva menes me det?? hehehe[:D][:D][:D]
*mammatil2* Gift med forumet 4 Feb 2011 #2 hehe de skulle legge inn bildet der, så det var deres plas å legge inn bildet [;)]
Gedine87 Glad i forumet 4 Feb 2011 #3 ORIGINAL: velonita hehe de skulle legge inn bildet der, så det var deres plas å legge inn bildet [;)] emmm what??[:D][8D] heheh jeg er nok stokk dum!
ORIGINAL: velonita hehe de skulle legge inn bildet der, så det var deres plas å legge inn bildet [;)] emmm what??[:D][8D] heheh jeg er nok stokk dum!
*mammatil2* Gift med forumet 4 Feb 2011 #4 hehe [8D] er det ikke bilde der så bare hopper du over det da vettu [;)] det er bare dem som har planlagt at dem skulle legge inn bilde på den plassen, derfor "min plass" [;)]
hehe [8D] er det ikke bilde der så bare hopper du over det da vettu [;)] det er bare dem som har planlagt at dem skulle legge inn bilde på den plassen, derfor "min plass" [;)]
Gedine87 Glad i forumet 4 Feb 2011 #5 ORIGINAL: velonita hehe [8D] er det ikke bilde der så bare hopper du over det da vettu [;)] det er bare dem som har planlagt at dem skulle legge inn bilde på den plassen, derfor "min plass" [;)] ahhhhh hehheh da forstår jeg!!!![:D] *flau*.. TUSEN TAKK FOR SVAR!!![;)]
ORIGINAL: velonita hehe [8D] er det ikke bilde der så bare hopper du over det da vettu [;)] det er bare dem som har planlagt at dem skulle legge inn bilde på den plassen, derfor "min plass" [;)] ahhhhh hehheh da forstår jeg!!!![:D] *flau*.. TUSEN TAKK FOR SVAR!!![;)]