hjelp mg, ang hovne kjertler

peggy

Gift med forumet
jeg har nå gåttt på pencelin i 1 uke pga bi hule bet, m tannverk,
har hvonet opp i forskjellige lymfkjertler\knuter, og de er IKKE noe godt,
hvor langt tid tar de før de går tilbake igjenn???  og er de ufarlig??? kjenner jeg blir litt skeptisk.....[:-]
 
ingen ??? er i hodebunne\nakken og ved ørene de har hvonet opp litt og er veldig ømme, las på internett av de høres veldig likt ut ifht til hvordan de føles og på de rette plassene..
MEN hvor langt tid tar de før de går bort ?? eller ned?
 
Lymfene hovner opp fordi at kroppen jobber med å få betennelsen til å gå tilbake. Lymfene er kroppens sitt forsvarsverk[:)]Etter sykdom kan det noen ganger ta laaaang tid før de går helt tilbake. Men du vil jo kjenne de blir mindre ettervert[:)]HVis de beholder størrelsen når penselin kuren er over tar du deg en tur til til legen, kanskje ikke penselin har virket som den skal
 
tusen takk for de svaret, sumerbaby, de hjalp veldig;)[:D]
er veldig ubehagelig,.. satser på de forsvinenr fort.
ska gå noen dager til på  penceline;)
 
 
Så bra Peggy[:)]Jeg vet det kan være ubehagelig. Mine hovnet opp engang uten at jeg var syk, kroppen jobbet selvfølgelig nettopp for at jeg ikke skulle bli det, å de var hovne i flere måneder faktisk[&:]Men var ikke noe galt[:)] Å det at de hovner opp bak i nakken og med ørene er ett tegn på at det er nettopp bihulebetennelsen som slår ut på dem[:)]Skader man foten kan lymfene i lysken hovne opp osv...
 
JAAAA er såå mye mer roliger, nå så igjen tusen takk ska du ha[:D]
er ikkeno kjekt når en plutselig hovner opp med smerter i div kjetler, da er de godt å få de bekrefta at de er ufarlig, og kommer fordi jeg har bihulebet.
så håper de forsvinner kjapt;) må gjo bli frisk til jul[:)]
 
Back
Topp