Hjelp Meg!

takk takk, ingen tante enda her... men føler meg som en sprengt hormonbombe... skikkelige murringer i magen nå, så tror tanta er rett rundt hjørnet.. Skal teste igjen imorra da, om tanta ikke har kommi... Men tror nok den er negativ ja..

Men det står på tickeren din fem dager til testing, er den feil eller?????

Håper at du tester POSITIVT i mårra da [;)][;)][;)]

feil ja hehe.. Eller gadd ikke sette opp en ny på 80 dager hehe, tror ikke den blir så lang nå, for har veldig symptomer på PMS, kviser, skikkelige murringer, ømme brystvorter og humørsvigninger.. så den blir nok ikke så mye over 40 dager nå hehe... Forlenga bare tickeren noen dager sånn at jeg har litt å gå på om ingenting skulle skje.... [&:]

Skjønner!!!

Men fydda med tanta...men ho e ikke kommet enda [;)] Vi må bare ikke gi opp noen av oss *holdefast*

Kathrine

nei må ikke det.. Hadde jo vært topp om hu ikke hadde dukka opp, men tror ikke jeg har hatt EL denne måneden ( i følge temp skjemaet) Så nå håper jeg akupunktur kan ordne opp i syklusen min.... Begynner å bli lei nå, og synes jeg har grunn til det

åååååjaaa....sånn å forstå, missforsto bare litt her [&:] SORRY!!!!

ORIGINAL: Trine82

feil ja hehe.. Eller gadd ikke sette opp en ny på 80 dager hehe, tror ikke den blir så lang nå, for har veldig symptomer på PMS, kviser, skikkelige murringer, ømme brystvorter og humørsvigninger.. så den blir nok ikke så mye over 40 dager nå hehe... Forlenga bare tickeren noen dager sånn at jeg har litt å gå på om ingenting skulle skje.... [&:]

De symptomene du beskriver her Trine hadde jeg (og har fortsatt) før IKM da jeg oppdaget at jeg var gravid..Krysser fingrene for at du er gravid jeg!

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: Trine82

De symptomene du beskriver her Trine hadde jeg (og har fortsatt) før IKM da jeg oppdaget at jeg var gravid..Krysser fingrene for at du er gravid jeg!

ja, men jeg har ikke hatt noe veldog temp økning.. derfor jeg er så usikker.. og testen var negativ på onsdag, har ikke tatt noen siden.. Tar en imorra.... Man vet jo aldri da, er jo lov å håpe hehe.... [:)] Men tviler på det..

skjønner at du er usikker.. kan jo bli gal av ikke å vite....ønsker deg uansett lykke til jeg da...

Det jeg blir gal av er at syklusen min er på 25 dager, så 82 og nå på over 40.... [:@] Da vet jeg jo aldri.... Men har tro på at akupunktøren kan ordne syklusen min..... Men det er jo ikke heelt uktuelt at jeg kan være gravid, men tror sjansene er små [:(] Men bare syklusen kommer i orden i første omgang skal jeg være glad [:)]

Back
Topp