takk takk, ingen tante enda her... men føler meg som en sprengt hormonbombe... skikkelige murringer i magen nå, så tror tanta er rett rundt hjørnet.. Skal teste igjen imorra da, om tanta ikke har kommi... Men tror nok den er negativ ja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine82
feil ja hehe.. Eller gadd ikke sette opp en ny på 80 dager hehe, tror ikke den blir så lang nå, for har veldig symptomer på PMS, kviser, skikkelige murringer, ømme brystvorter og humørsvigninger.. så den blir nok ikke så mye over 40 dager nå hehe... Forlenga bare tickeren noen dager sånn at jeg har litt å gå på om ingenting skulle skje.... [&:]
ORIGINAL: pebbles
ORIGINAL: Trine82
feil ja hehe.. Eller gadd ikke sette opp en ny på 80 dager hehe, tror ikke den blir så lang nå, for har veldig symptomer på PMS, kviser, skikkelige murringer, ømme brystvorter og humørsvigninger.. så den blir nok ikke så mye over 40 dager nå hehe... Forlenga bare tickeren noen dager sånn at jeg har litt å gå på om ingenting skulle skje.... [&:]
De symptomene du beskriver her Trine hadde jeg (og har fortsatt) før IKM da jeg oppdaget at jeg var gravid..Krysser fingrene for at du er gravid jeg!