~Kathrine~
Forumet er livet
Det jeg lurer på (selv om jeg burde vite det godt selv) er:
HVOR TIDLIG MERKET DERE SYMPTOMER TIL GRAVIDITET???????
For første gang i vår 9.pp føler jeg div symptomer,
MEN dersom jeg er gravid vil disse symptomene komme vell tidlig (veeeeeldig tidlig IKM er 19.10).
1. Har veldig vont i puppene (kjennes ut som nåler som brenn der inne, de er så "faste" & harde)
2. Små støt smerte langt nede i underlivet
3. En anelse av kvalme (på kvelden) - legger til her at jeg var kvalm tidlig sist jeg var gravid, å var kvalm
HELE svangerskapet)
Ellers har jeg ikke merket noe...Men det er så merkelig denne gangen, å jeg er 99% sikker på at vi gjorde det før, under & etter eggløsning denne mnd. Så det har jeg ikke bommet på i alle fall...men på den andre siden så har vi jo gjort det åsså andre mnd.
Kansje jeg bare ønsker det FOR mye å fremprovoserer disse symptomer selv, for nå har jeg kommet til et pungt hvor dette plager meg innmari mye. Tenker alr for mye, det blir fokusering på å bli gravid nesten hele tiden (fra min side) å det er sååååå slitsomt...er nesten ikke meg selv lenger...
Ønsker meg så en eller ei
Kansje det er oppmuntring jeg søker etter, jeg vet ikke??? Er bare det at i dag er det nåkk en fortvilet dag, er rett & slett sliten, lei å litt snufsen
Mange klemmer fra Kathrine