Hjelp Meg!

~Kathrine~

Forumet er livet

Det jeg lurer på (selv om jeg burde vite det godt selv) er:
HVOR TIDLIG MERKET DERE SYMPTOMER TIL GRAVIDITET???????
For første gang i vår 9.pp føler jeg div symptomer,
MEN dersom jeg er gravid vil disse symptomene komme vell tidlig (veeeeeldig tidlig IKM er 19.10).

1. Har veldig vont i puppene (kjennes ut som nåler som brenn der inne, de er så "faste" & harde)
2. Små støt smerte langt nede i underlivet
3. En anelse av kvalme (på kvelden) - legger til her at jeg var kvalm tidlig sist jeg var gravid, å var kvalm
HELE svangerskapet)

Ellers har jeg ikke merket noe...Men det er så merkelig denne gangen, å jeg er 99% sikker på at vi gjorde det før, under & etter eggløsning denne mnd. Så det har jeg ikke bommet på i alle fall...men på den andre siden så har vi jo gjort det åsså andre mnd.

Kansje jeg bare ønsker det FOR mye å fremprovoserer disse symptomer selv, for nå har jeg kommet til et pungt hvor dette plager meg innmari mye. Tenker alr for mye, det blir fokusering på å bli gravid nesten hele tiden (fra min side) å det er sååååå slitsomt...er nesten ikke meg selv lenger...

Ønsker meg så en eller ei

Kansje det er oppmuntring jeg søker etter, jeg vet ikke??? Er bare det at i dag er det nåkk en fortvilet dag, er rett & slett sliten, lei å litt snufsen

Mange klemmer fra Kathrine

krysse fingra for at det er en inni der, vet ikke hvor tidlig man kan merke sånn jeg.. men i hvertfall lykke til[:D]

Skulle tror at jeg skulle huske dette, det er jo ikke så lenge siden, men.... Jeg var i en spesiell situasjon, gravid ved hjelp av prøverør. Var så opphengt i at egget skulle feste seg at jeg tror jeg overså alt annet. At puppene ble ømme husker jeg, kvalmen. Krysser fingrene for deg. Lykke til!

Tusen takk EserehT, Snuppepia og EmmaT

Klart det er vanskelig å svare på det jeg lurte på, men det var bare så godt å få det ut liksom...det er så innmari slitsomt å sitte å grubble aleina hele tiden...
Mannen min tenker ikke på samme måten rundt detta som det jeg gjør..men det er nåkk ikke så rart, han er vell drita lei "mase" mitt...hehe!!

Takk jenter *klemmeskinnflat*

Kathrine

Vil berre ynskja lykke til [:)]

[:D] Hei Katrine ,det har vært observert store mengder med "babystøv" her på Blommenholm!!!!!! Det er i alle fall tre som er på gang her jeg bor[:D][:D][:D]
Du bor jo ikke langt unna , så jeg håper at støvet kom dit også!!!!
-Tur i morgen?-(hvis det ikke høljeregner da....)
STOOOR LYKKE TIL KLEM!!!!!!![:D]

Ville bare ønske deg lykke til Kathrine! Håper du er gravid og at det er de symptomene du kjenner!

Jeg vil ønske deg alt godt fremover Kathrine[:D]Håper virkelig en har klora seg fast
Det med symptomer er vel individuelt,noen blir kvalme,mens andre får ømme bryster(dette ville du kanskje ikke høre men.... )Hvis jeg ikke husker feil så har du vært gravid før?!kanskje du husker hva du merka først da?Sånn tenker jeg med meg selv hvertfall,men det er jo ikke sikkert at man får de samme symptomer heller daMen du høres gravid ut så jeg håper en spire har klora seg fast

Det jeg merka av svangerskapstegn var vel kvalme og ømme bryster i uke 6 første gangen,mens andre svangerskap var prøverør,så da fikk jeg bekkenløsning i uke 3 og hadde mine aner,alikevel om det ikke er sikkert tegn. Men lykke til Kathrine[:D]Håpe*Håpe*

Lykke til Kathrine! Håper virkelig at den sitter nå...

Det er ihvertfall ikke for tidlig å få symptomer, det er veldig individuelt når og hvilke symptomer man får. Men jeg har hørt om flere som har merket kvalme og ømme pupper fra dag 1.

Tusen Takk Micamor

Takker ja til det baby støvet, siden jeg er så mye ute å går på blommenholm så håper jeg å treffe på litt støv...[;)]

Smask

Ja vi må få det til snart Micamor [:D][:D][:D]

Takker for støvet Ametystia [:D]

Ja det håper virkelig jeg åsså monicbebe *håpe håpe håpe*

TAKK!!!

Kathrine

Ja Laila76 jeg har vært gravid før, har en sønn på 10 år. men herregud så lite jeg husker fra den gang *flau* Men jeg får bare vente å se...å håpe enda litt mer!!!

Tusen Takk for svaret og lykkeønskene

Kathrine

Takk Takk Pebbles vennen *klemmeskinnflat*

Kathrine

krysser alt jeg har for deg.. Unner deg virkelig en spire i magen nå [:)] Håper håper håper......... dere har iallefall gjort det dere kunne gjøre, så nå er det bare å holde ut den siste uka... Spennende dette [:)] Har en god følelse for deg nå, tror den sitter jeg [;)]

Du snuppa mi Godhjerta du får meg bestandig til å smile [:D][:D][:D]

Go tvers gjennom...tusen takk!!!

Å NÅ skal vi begge (alle) ha klaf snart!!!!

SKAL SKAL SKAL!!

Kathrine

Ja det er sikkert Trine82...
denne gangen har vi gjort det vi kunne...å dermed blir jeg enda mer skuffet om det ikke er klaff!!!

Kan vi aldri bli det da [8|]

Sukk...lykke til du åsså vennen!

Smask fra kathrine

Back
Topp