Hjelp MEG!!!

MiniMus

Forelsket i forumet
Hei

Er 25 uker og 2 dager på veie frem til å så har baby spark vært kjempe greie,,
men nå driver hun å sparker meg veldig HARDT og sparkene går lissom nedover..
Når hun sparker får jeg et litt vondt"
Er det OK????

Jeg hadde bare problemer med at han sparka meg i ribbena så jeg holdt på å begynne å gråte!
Men jeg har ikke tro for at det ikke er ok..

Det er helt greit. Bedre det enn ikke noe liv! Du får dytte litt tilbake, så kanskje den flytter seg [;)]
Trodde til tider ungen skulle komme ut av seg selv mot slutten sist. Han spente til mot ribbena, og dytta nedover, men da var det jo ingen vei å flytte seg...

Tror nok ikke det er noe som helst å bekymre seg for! [;)] De små sparker som om de skulle vært stoooore til tider, det være ned mot blæra eller opp i ribbeina... Helt normalt! [:)][:)][:)]

vil nok tro d egentli er helt ufarlig.. Men er du redd og usikker,så ringer du føden eller jordmora di..[;)]

Ei jeg kjenner fikk brukket ett ribbein, fordi babyen sparka så hard (hun var litt lengre på vei en deg da, men..) Det kan være veeeeldig ubehagelig/smertefult når disse små sparker, bare å prøve å flytte litt på h*n.

Ohhhh det var deilig å høre;)
Det er egentlig veldig mye liv her:)Var hos legen her om dagen og når hun trykka på magen min gjett om hun fikk seg en PUSH tilbake;)

Men jeg menerelv at babyen begynner å bli strkere nå og da blir spark også strke:)Men viste ikke at det kunne gjøre vondt til tider:)[:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp