Hjelp meg

• Trådstarter Trådstarter Frøkenfjong23
  • Opprettet Opprettet
Jeg ville tatt angrepille også satt hele prosessen på vent. Man prøver ikke å få barn med kjæresten så ligger med andre..

Om du blir gravid denne mnd så må du jo fortelle begge to dette, å styre med DNA tester osv. Ville tatt angrepille. Uansett bør du fortelle samboeren din dette..

Hei:) Ser jo det er en stund siden du postet spørsmålet, men ville bare si lykke til!
Har selv "driti på draget" en gang, og det er en forferdelig følelse. Det var mens jeg holdt på med min samboer(før vi var offisielt sammen, men definitivt sammen uoffisielt), jeg var kjempe lei meg en kveld og dro til en kompis for litt oppmuntring. Jeg hadde på ingen måte lyst til å ha sex med han eller var interessert, noe jeg også sa, men vi endte nå opp i senga uansett. Tror det varte sånn ca. 5-10 sekunder før jeg sa at det var feil og gikk, men gjort er gjort.
Personlig synes jeg det er litt bedre enn å ha gjennomført et samleie, men det er jo opp til hver enkelt å bestemme.
Jeg sa det til han jeg holdt på med to dager senere, og det var noe det vanskeligste jeg har gjort. Han ble helt knust og jeg føle meg som en kronidiot som hadde gjort noe så sårende mot en jeg var så glad i. MEN selv om ting ikke var ok der og da har an tilgitt meg og vi er nå samboere og venter barn. Så det er opp til en hver om man kan tilgi og se forbi en slik hendelse. Og opp til en hver om man vil si det! Om du ikke vil si det er det jo helt opp til deg.
Jeg føle jeg måtte si det så fort jeg klarte det, for å være den han hørte det fra, og fordi jeg håpet han kunne tilgi meg. Det var sånn jeg trengte å løse det, men for noen holder det å vite det selv og ikke si det.
Uansett, lykke til!:)

Jeg ble gravid uten at kjæresten min kom inni meg. Gjort på et par minutter. Syntes ikke det høres noe smart ut å få et barn sammen, om du er i stand til å havne i en slik situasjon.

Eldste til mannen min er unnfanget på et avbrutt samleie, så det går definitivt an.
Ønsker deg lykke til med et evt valg :)

Ønsker deg lykke til! Håper du kommer med en liten oppdatering etterhvert :-)

Jeg dømmer ikke, har vært der selv for noen år siden ;-)

Var jeg deg, ville jeg avbrutt forholdet. Enten det, eller fortelle kjæresten din hva som er galt i forholdet. Alltid når det skjer sånne ting, så er det noe som er galt. Irritasjon/krangling/kommentarer eller andre problemer er gjerne tilstede når slike ting skjer. Jeg snakker av erfaring. Var utro mot exn min, og han var en real drittsekk.. han tenkte bare på seg selv og sjenka ikke fremtiden med meg en tanke, da han så ut til å ha bestemt seg for å kjøre sitt eget løp, og gav meg aldri et eneste kompliment. Så min anbefaling er å gå inn i deg selv og finne ut av hvorfor du gjorde det, og snakke med din kjæreste om dette. Da kan det hende han forstår det litt bedre. Noen ganger er det ikke ment to be, og man burde være med en person man ikke kan leve uten, ikke bare en man kan leve med. Ble litt lang melding, men ønsker deg lykke til med valget ditt, og husk: Alkohol forsterker ofte indre følelser som man kanskje ikke kjenner ellers med mindre man tenker seg godt om. :) Dette ordner seg uansett utfall! :)

Back
Topp