Hjelp meg

twinkelstar

Elsker forumet
Er det noen andre som kaster masse opp? Jeg kastet masse opp fra begynnelsen av svangerskapet til ca 13 uker på vei så har jeg vært ganske ok siden da bare kastet opp litt av og til. Men nå har det begynt igjen har vært dårlig i noen dager nå noen andre som kaster opp eller vet hvorfor. Kan det være fordi jeg har smerter i ryggen eller at ting blir presset innvendig?
 
Jeg er bare så lei og er ute etter gode råd
 
Hmm, er ikke sikker.. Selv er jeg ferdig med oppkast, men det er jo de som sliter mere med dette enn andre, og kan være plaget gjennom hele svangerskapet.
Lenge til du har neste kontroll? Kan jo nevne det for lege eller jordmor, å høre hva de har å si..
 
tørre kjeks, banan, cola faktisk...hehe...
 
Klarer ikke drikke cola lenger det var ynglings drikken min til jeg var ca 10 uker på vei etter det klarer jeg ikke synet på cola. Skal egentlig ikke til jm før om 5 uker men har nå fått time hos legen på fredag.
 
hmmm...merkelig... eg har hatt vondt ribbeinet på den eine sia.. skikkelig press... veit ikkje ka det er...[:'(]
 
ORIGINAL: randi79

Er det noen andre som kaster masse opp? Jeg kastet masse opp fra begynnelsen av svangerskapet til ca 13 uker på vei så har jeg vært ganske ok siden da bare kastet opp litt av og til. Men nå har det begynt igjen har vært dårlig i noen dager nå noen andre som kaster opp eller vet hvorfor. Kan det være fordi jeg har smerter i ryggen eller at ting blir presset innvendig?

Jeg er bare så lei og er ute etter gode råd

 
Jeg kaster opp en del ennå.[:'(] Den siste uken har det bare vært annenhver dag ca, men i en periode før der kastet jeg opp minst 3-4 ganger om dagen..... Jeg har ingen gode råd heller[:(] Skjønner veldig godt at du er lei!!!!!!!!!!!!!
Jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det, men det kommer ofte opp igjen, så da er det på an igjen. Det er no dritt!!!![&:]
 
jeg har heldigvis kommet over den perioden, for 2 gang, men når det foregikk, tvingte jeg i meg knekkebrød eller appelsiner til frokost, for spiste jeg ikke noe, ble det bare verre.. Etter min mening finnes det ikke noe verre enn å kaste opp på tom mage. Uff det er vondt det.
 
Så prøvde jeg å slappe av hele dagen egentlig, sovnet jeg, så enda bedre, da slapp jeg å være kvalm ihvertfall. Men det er kjempe viktig at du spiser uansett om det kommer opp eller ikke, få i deg masse væske , for det er kjempe viktig at lille bebi i magen får den næringen den kan ta opp i den lille tiden det holder seg der.. You see ? [:)]
 
Jeg spiser godt og drikker masse så baby får det den trenger det er bare så slitsomt at det ikke kan gi seg.
 
Back
Topp