Hjelp meg!!!!!!!

MammanOgPappan

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Har problem me og få lillegutt i seng [&:]
probleme er at eg må ligga me han i MI seng til han såvner også legge han i hans seng!!!![:(]
Har prøvd i mangen uker/timer på å få han til og såve i si egen seng men NEI [&:][8|]
Når eg først har fått han til og såva og legger han i hans seng så vakner han ijenn innen 1 time.

Noen som har det samme probleme?? Er sliten av å ikkje få han i seng[&o]

Og ein ting til så vakner han 1-2 ganger om natta for å få mat
har prøvd å bare je han vann men det nytter ikkje...

Noen som har tips på hva eg kan gjøre??

Sorry visst det var vanskeli og lesa.

Har samme problemet, i det siste har jeg venta til klokka har nærma seg 20:00 for da er han så trøtt at han legger seg ned i sin seng...
Har gått helt fint helt til han ble 7 måneder. Av og til må jeg legge meg med han og da sover han som regel til morgenen..

ORIGINAL: Hylei

Har samme problemet, i det siste har jeg venta til klokka har nærma seg 20:00 for da er han så trøtt at han legger seg ned i sin seng...
Har gått helt fint helt til han ble 7 måneder. Av og til må jeg legge meg med han og da sover han som regel til morgenen..

Lillegutt har og såvna fint til han var 7-8 måner men nå vil han ikkje lengre [8|]
sunst det er så synd at det skal bli sånt nå[:'(]

ORIGINAL: LisaMichelle93

Lillegutt har og såvna fint til han var 7-8 måner men nå vil han ikkje lengre [8|]
Han såv rundt og før men ikkje nå..
sunst det er så synd at det skal bli sånt nå[:'(]

ORIGINAL: LisaMichelle93

hmm er noe klikk her :p

har ikke så mye tips, men kan trøste med at den nok er veldig vanlig[:)]
Ofte er de ekstra kosete og trenger mye nærkontakt rundt denne tiden pga mye utvikling osv. Derfor har vi andrea i senga vår nå om dagen. vi har kun 140cm seng, men får plass til alle tre så[:D]

At han våkner 1-2 ganger var jo ikke mye da[8D] Andrea våkner sikkert ihvertfall 5 ganger[&:] HS sa at de skal ha 4 hele måltider per døgn før man skal avvenne med mat, med mindre de avvenner seg selv da selvsagt[:)]

Lykke til og håper du får vilt litt selv om det er en slitsom periode[;)]

Vi har det samme problemet med at hun nekter ligge i sin seng, første etappe går greit, men hun våkner da etter 1 time og da er det umulig. Hun har ikke vært slik før så tror det er pga. tenner nå.

huff da...dette hørtes skikkelig slitsomt ut.......

skulle ønske jeg hadde ett fantastisk mirakuløst råd å komme med...men tror ikke det finnes....

viss legge rutinene har fungert bra hittill....så vil jeg tro at dette bare er en periode...og at den vil gå over....

skjønner at slikt blir man sliten av.....håper dette ikke varer så altfor lenge[:)]

Back
Topp