Hjelp meg! Utslett (bilde)

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Hva er dette her?? Trodde det var elveblest, men det bruker jo å forsvinne etterhvert?[8|]

synes det ser ut som elveblest jeg..men vet ikke.. håper noen andre vet.

klør det?

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

klør det?
Ja, det klør. Har over alt på kroppen. Nå har han fått i ansiktet også[8|][8|]

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

klør det?
Ja, det klør. Har over alt på kroppen. Nå har han fått i ansiktet også[8|][8|]

huff stakkars,jeg holder en knapp på elveblest jeg.. men kan du ikke ringe legevakta..?så du kan få han sjekket?... det ville jeg ha gjordt.. min lillesøster hadde det når hunvar ca 3 år,klødde noe veldig og så begynte det å blø til slutt for hun klorte sånn på det..[:(] men det viste seg at det var juletreet hun reagerte på.(pynta juletreet) så det kan være noe han ikke tåler også...

GÅ PÅ LEGEVAKTA.. RING DEM FØRST Å FÅ EN TIME,MITT RÅD.. MASSE GOD BEDRING TIL HAN..

Han har fått 1/2 zyrtec i dag...[&:][8|]
Jeg brukte ofte å få slike utslett da jeg var liten, men de forsvant like fort som de kom. Endre har hatt dem siden i natt[8|]

ORIGINAL: chantonet

snuppa hadde sånn for et par uker siden, de sa det kunne komme etter et virus. og det gikk over av seg selv....
Sier du det altså? Han har nettopp vært så syk, med halsbetennelse og myyyye feber....Er vel 1 1/2 uke siden han ble frisk...

Tok et bilde av magen også...[8|]
Han gikk på penicillinkur for noen uker siden, kan jo vere en reaksjon av den da?[&:]

Kan jo være en allergisk reaksjon på noe du ha fått i deg eller noe

har hun vært på legevakta med han eller..?

Hvordan går det? Vært på legevakten? Stakkars liten. Ser ikke noe godt ut

Nei, vi reiste ikke til legen. Tenkte å se om det var like ille i dag! Men nå er det helt borte![:D][:D] Så det var nok elveblest. Forsvinner innen 24t....

ojj såg ikke godt ut det der.Min sønn har utslett,men ser ikke slik ut....det han hadde var visst brennkopper.Men dette ligner mer på elveblest synst jeg....
håper det går fort vekk[:)]

ORIGINAL: 2*barnsmor*24

Nei, vi reiste ikke til legen. Tenkte å se om det var like ille i dag! Men nå er det helt borte![:D][:D] Så det var nok elveblest. Forsvinner innen 24t....

så bra det gikk vekk,ingenting er bedre[:)]

Back
Topp