Ok her er saken.. Jeg har aldri klart å vært i noe fast forhold i heeele mitt liv, å jeg er nå 24 år gammel. Rett etter jeg fikk datteren min nå i oktober som var, så fant jeg og en gammel kompis kjærligheten til hverandre.. men vi klarer ikke la være å krangle, å jeg klarer ikke la være hakke på han.. jeg er en kontrollfreak, å jeg ser alltid det negative før det positivet.. Grunnen for at vi krangler mye, er fordi jeg er lei av at det er hele tiden JEG som må lage all mat, alltid JEG som må kjøpe den, å alltid JEG som tar oppvasken etter vi har spist.. Jeg overrasker han stadig med gaver, romantiske middager, resturant osv osv.. Å helt siden vi ble sammen har han ikke gjort det for meg EN eneste gang.. jeg ber han om å gjøre ting for meg, men da sier han bare at han ikke vet hva, jeg foreslår ting for han, men når han ikke gjør det, så forklarer han bare at får det ikke til.. han får ikke til å gå i butikken å handle meg blomster, gaver o.l , han får ikke til å overraske meg med en frokost.. ingenting får han til.. Jeg elsker han veldig mye, å jeg er veldig gla for at han vil være med meg, og datteren min(nå skal det sies at han hjelper IKKE til med henne heller.. ingenting..), men jeg vet ikke om jeg klarer dette lengre.. Er jeg storforlangende, eller er han en dårlig kjæreste?? hva skal jeg gjøre for at vi kan få det bedre sammen??