HJELP MEG PLEASE!!!!(ekle detaljer)

Libby og Julie

Forelsket i forumet
FAEN!!!! nå er jeg redd........ det kom en "klinkekule"-stor slim klump m/ blod i !!!!!!!
Æsj!!!! Føler meg generelt dårlig i formen...... verker i kroppen etc.
Vet jeg burde dra til legen.... men har bare ikke lyst!!!! Hvis jeg mister så skjer jo det uansett......... faen.....[:o][:o][:o][:(]
Har ikke blødd enda......

Noen som har opplevd dette??? Eventuellt noen av dere som har mistet som har opplevd dette??

Veit desverre ikkje kva det kan være,vil bare si lykke til[:)]

har ikke opplevd det, å veit desverre ikke. men få det sjekka...så du er på den sikre sia.. klempådeg[;)]

ORIGINAL: Fru.MacDreamy

Ville dratt til legen, og bedt om UL!

vet desverre ikke, men krysser fingrene for deg.. Masse lykke til! Ja, du burde kanksje ha ringt legen?

ORIGINAL: babytutta

har ikke opplevd det, å veit desverre ikke. men få det sjekka...så du er på den sikre sia.. klempådeg[;)]

sign, lykke til![;)]

ORIGINAL: bagheera

Ville dratt til legen, og bedt om UL!

sign!

Huff da...hørtes ikke kjekt ut. Ta kontakt med lege, uansett hva det er så er det godt å få bekreftet eller avkreftet. Krysser fingrene for at alt går bra.

skjønner at du ikke vil til legen, men tror dessverre det er større sjans at du mister om du ikke går til lege... ønsker deg alt godt

tanta mi hadde noe lignende når hu var 3 mnd på vei.. idag har hun er frisk og stor gutt på 2 mnd..

men ville ringt legevakta jeg... bedt om en UL så veit du med sikkerhet hva som har skjedd.

massemasse lykke til...[:)]

ORIGINAL: ~Rosinbolla~

jeg hadde nok tatt en telefon til lege/føden for å høre hva d kan være....mest bare for å berolige meg selv...og da fått sjekket om d er fare for SA...

Back
Topp