hjelp meg noen...

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: sukker

Jo det er nettopp det da....jeg elsker han jo...! Jeg liker å ha sex med han...det funker fint! Jeg "drømmer" ikke om noe dame....! Jeg liker å være sammen med han, det er bare det at tankene tar knekken på meg....er jeg lesbisk om jeg er redd for å være det?

Hahahahah, nei. [8D] Hvis du elsker samboeren din, er det noe å lure på da? Går jo an å syns at damer er pene og ville ha sex med dem uten å være lesbisk eller bifil?

heter det ikke biseksuell ?[:)]

Bifil er jo om man forelsker seg i både damer og menn. Biseksuell er å kun tenne på begge kjønn, men forelske seg bare i det ene. [;)]

jupp, så da er man biseksuell om mam vil ha sex med samme kjønn[:)]

Ikkeno stress å være lesbisk da, men skjønner det er kjipt når man har mann og barn.

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

ORIGINAL: sukker

Jo det er nettopp det da....jeg elsker han jo...! Jeg liker å ha sex med han...det funker fint! Jeg "drømmer" ikke om noe dame....! Jeg liker å være sammen med han, det er bare det at tankene tar knekken på meg....er jeg lesbisk om jeg er redd for å være det?

Hahahahah, nei. [8D] Hvis du elsker samboeren din, er det noe å lure på da? Går jo an å syns at damer er pene og ville ha sex med dem uten å være lesbisk eller bifil?

heter det ikke biseksuell ?[:)]

Bifil er jo om man forelsker seg i både damer og menn. Biseksuell er å kun tenne på begge kjønn, men forelske seg bare i det ene. [;)]

jupp, så da er man biseksuell om mam vil ha sex med samme kjønn[:)]

Ja? Tror du skal lese setnignen min en gang til, så skjønner du hva jeg skrev. [;)]

Høres ut som du har havnet inn i en vond tankespiral. Jeg kan se på jenter og synes de er pene, flotte, vakkre osv osv. Jeg har da øyner i hodet[8D][:D] Og jeg stresser ikke med det. Jeg er ikke lesbisk, for da hadde jeg visst det. Det er jo noe helt annet å se på noen å se at de er pen, enn å bli tiltrukken av de.

Back
Topp