hjelp meg noen...

sukker

Flørter med forumet
Har det så sinnsykt vondt! Lurer på om jeg er lesbisk!!! Huff, dette tar livet av meg! Helt siden jeg var 9 år har jeg vært livredd for dette! (det var da ei jente i klassen som sa det til meg)! Jeg ser på jenter synes de er pene, men klarer ikke å styre unna tanken på om jeg er lesbisk!!!! Jeg får helt panikk! Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg blir sinnsforvirret!!!

Jeg vet ingenting om hvordan det føles...

Men hva er du redd for? Ligger redselen din i det å være "annerledes", utenfor det som de fleste er?

Hvis du klarer å definere hva du er redd for, og så gå igjennom de punkt for punkt. Kanskje du vil se at det bare er ytre "ting"?
Og at det er ikke så mye å være redd for allikevel?

Det viktigste er at du blir sikker på at DU er DU, uansett hvilket kjønn du liker ebst. Dine verdier og dine meninger og din indre personlighet er den samme.

Ønsker deg lykke til, og håper du finner det ut og får ro i deg. Varm klem fra mg

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hva så om du er lesbisk da...?
Gjør vel ingenting det..?

hadde det sånn når jeg var liten jeg å faktisk[:-]... ble liksom "forelsket" i jenter[8D] men fant ut at det bare var nysgjerrighet da[:)]

men uansett om du faktisk er lesbisk eller bifil så gjør jo ikke det noe[:)] kanskje du burde eksprementere litt å finne ut av det.

Jeg er redd for at jeg skal være anderledes....jeg har helt panikk! Livredd for å gå fra samboeren og gutta mine og "starte" på noe nytt og rart! Vil ikke leve uten barn....dette er forferelig vondt!

Gå fra guttene dine..??
Altså...
Du går vel ikke fra guttene dine selv om du går ifra samboeren din..

Uff.. det der kan ikke være lett... Håper du finner ut av det! Og selv om du skulle ha vært lesbisk.. og gå fra samboeren din.. så mister du jo ikke guttene dine[;)]

altså..du har vel mannlig samboer, har du ikke følelser for han da?? trenger jo ikke å gå fra han om du er bifil...om du tenker du er lesbisk nå så fortjener jo han å få vite at du vil gå..at du ikke tenner på hans kjønn i det hele tatt....

Beklager, men du må jo ha tenkt på det en stund om du tror du er lesbisk..har du ikke følelser for mannen din?

Jo det er nettopp det da....jeg elsker han jo...! Jeg liker å ha sex med han...det funker fint! Jeg "drømmer" ikke om noe dame....! Jeg liker å være sammen med han, det er bare det at tankene tar knekken på meg....er jeg lesbisk om jeg er redd for å være det?

ORIGINAL: sukker

Jeg er redd for at jeg skal være anderledes....jeg har helt panikk! Livredd for å gå fra samboeren og gutta mine og "starte" på noe nytt og rart! Vil ikke leve uten barn....dette er forferelig vondt!

MÅ du det da? OM du er lesbisk vil det jo være uærlig å leve sammen med samboeren din, men du mister da ikke guttene dine på noen måte? [8|]

Jo det er nettopp det da....jeg elsker han jo...! Jeg liker å ha sex med han...det funker fint! Jeg "drømmer" ikke om noe dame....! Jeg liker å være sammen med han, det er bare det at tankene tar knekken på meg....er jeg lesbisk om jeg er redd for å være det?

Hahahahah, nei. [8D] Hvis du elsker samboeren din, er det noe å lure på da? Går jo an å syns at damer er pene og ville ha sex med dem uten å være lesbisk eller bifil?

Jeg kan se på andre jenter å tenke at dem er pene, men er ikke lesbisk eller bifil i det hele tatt.. Men føler du deg tiltrukket av jenter da?

ORIGINAL: Sicily

Hahahahah, nei. [8D] Hvis du elsker samboeren din, er det noe å lure på da? Går jo an å syns at damer er pene og ville ha sex med dem uten å være lesbisk eller bifil?

heter det ikke biseksuell ?[:)]

Hvorfor skal du gå fra samboeren din bare fordi du synes jenter er pene?? du sier jo selv at du elsker han å alt...

Tiltrukket? Altså....jeg ser på jenter...de er pene, smarte....også får jeg helt panikk og lurer på om jeg er lesbisk!!! Hm...jeg er litt rar...snodig skrue! Jeg ser på gutter også....men da blir jeg jo ikke redd!!! Da blir jeg bare redd for om jeg kan bli forelsker i en annen en samboeren..........

Venninna mi er samboer med ei som har 3 barn fra tidligre forhold, de får det til å fungere perfekt.

Tiltrukket? Altså....jeg ser på jenter...de er pene, smarte....også får jeg helt panikk og lurer på om jeg er lesbisk!!! Hm...jeg er litt rar...snodig skrue! Jeg ser på gutter også....men da blir jeg jo ikke redd!!! Da blir jeg bare redd for om jeg kan bli forelsker i en annen en samboeren..........

Du er bare redd for å bli forelsket i en jente... ikke menn?? Synes det høres ut som du tenker for mye egentlig... jeg har mange venner og damer jeg ser som jeg anser som pene, smarte, flotte damer...å det er naturligt..

Jeg og kan se på en jente.. synes hun er pen osv... Men det gjør meg ikke til lesbisk av den grunn[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: Sicily

heter det ikke biseksuell ?[:)]

Bifil er jo om man forelsker seg i både damer og menn. Biseksuell er å kun tenne på begge kjønn, men forelske seg bare i det ene. [;)]

Back
Topp