Hjelp meg litt..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg har sånne veldig irritende smerter i magen.. Helt øverst i magen og det kjennes hver gang jeg bruker muskelene! Kjennes ut som det svir og brenner.. Har hatt det sånn ei stund nå, men før var det bare når jeg nøys eller gjorde et tappert forsøk på å drite! (Noe som ikke er så lett når man ikke kan stramme musklene liksom) Men nå gjør det vondt HVER gang jeg bruker musklene (går, røyser meg, bøyer meg osv) Ringte jordmortelefonen (Et tilbus vi gravide her i Tromsø har, åpne linjer til jordmor mellom 8 og 9 hver morgen) og hun mente at det kunne høres ut som om livmoren var på vei å gro seg inn i musklene.. (Er det noen som har vært borti noe liknende forresten?? Har aldri hørt om det) Men hun sa at det var kjempe vanskelig å ta over telefon å at jeg måtte ringe føden å få en sjekk idag.. Her kommer da problemet mitt.. For etter en VELDIG traumatisk opplevelse på føden forrige uke, så klarer jeg rett og slett ikke å ringe.. Sitter bare helt skrekkslagen med tårer som triller og triller! Jeg blir uannz ikke å dra opp dit for samboern er ferdig på jobb, og han har sagt at han skal fortelle de nøyaktig hvor skapet skal stå (han er veldig forbanna over behandlinga vi fikk sisst) visst vi må opp dit.. Men jeg føler ikke at jeg klarer dette.. Noen gode råd please? [:(]

Hørtes ikke godt ut. Men trur nok du må krype til korset og ta kontakt med føden. Fortell dem over tlf hvordan det gikk sist, så ordner det seg sikkert.
Du kan ikke sitte hjemme og lure på hva som skjer, det er nok best både for deg og barnet at du tar en tlf.[:)]
Lykke til!

Uff Har aldri hørt om det jeg heller. Hørtes ikke mye godt ut.

Men hva skjedde på føden sist da?

Du får ha masse lykke til...

Trøsteklem til deg. Og håper det blir bedre snart.

Det høres ut som om du bør ta rådet fra jordmprtelefonen og ringe føden for kontroll, og få en slik kontroll. Det er nok bare å dra dit som er det beste du kan gjøre.. Selv om du ikke har lyst. Jeg skjønner at du vil ha med deg din samboer. Men er det noen andre som kan støtte deg når telefonen må tas? Kan jo være en fordel å ringe og få avklart at du skal komme og når, etc? Men, uansett, ta ham med deg og dra, så snart han kan komme seg fra jobb (noen muliget for kortere dag?) For det er ikke bra for deg å måtte gå der med smerter og grue deg i tillegg!

Lykke til, jeg håper dette ordner seg.

Synes du skal ta en tlf uansett og høre med de. Har ikke vært borti problemet selv som du beskriver, men det høres jo rart ut. Dessuten kan du kreve å få en annen jordmor til å se på deg. Har kastet ut ei jordmor fra føden selv jeg mens jeg var i fødsel[:D] Hun kom ikke tilbake igjen for å si det sånn. Er du ukomfortabel med noe så si ifra og vær bestemt. Vet det ikke er like lett for alle, men det er verdt et forsøk. Tenk på deg selv[:)] Ønsker deg alt godt og håper du får svar fort så du slipper å lure noe mer. Klem fra meg[:)]

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=204089&mpage=1&key=𱸠

Her er linken til forrige "føden opplevelse"..

ORIGINAL: lindaen

http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=204089&mpage=1&key=??

Her er linken til forrige "føden opplevelse"..

Uff. Forstår deg utrolig godt. Kan ikke da være lett å ringe til føden etter en slik hendelse sist du var der. Og jeg forstår utrolig godt at du vil ha med din Samboer. Hadde jeg også hatt visst jeg hadde vært i samme situasjon.
Men blir det værre hadde jeg ringt til samboeren å spurt om dere kunne dra på føden samtidig. Sikkert ikke så problem å dra tidligere fra jobben. Dette gjelder jo han også, like mye som deg.

Men lykke til og god bedring ihvertfall

STOR klem til deg

jeg kan ringe for deg jeg lindaen?? bare si ifra skal sette dem på plass og jeg skal du se!!

Skal prøve å få sove litt mer nå hvertfall.. To timer søvn er litt lite, og da slipper jeg sitte her alene å tenke så mange timer.. Blir ikke bedre av å sitte å grue seg! Vet de vil ha folk opp dit på dagtid, da de er flest folk på jobb, men samboern kan ikke dra fra jobb før 3 å da ringer jeg ikke før han er ferdig.. Orker ikke at de skal bli sinte på meg fordi jeg nekter å komme uten han! Som sagt så er jeg ikke så bestemt av meg når det kommer til sånne ting så det kan fort ende med at jeg lar meg overtale til noe jeg ikke vil.. [:o] Klart dere skal få oppdatering.. Jeg regner med at det ikke er noe alvorlig.. Bare musklene som blir presset til siden og er blitt ømme etter en ukes influensa.. Men når de sier at de vil man skal sjekke det så gjør man jo heller det da..

bedre å vite enn å ikke vite. Kan lage flere problemer med å gå rundt å være bekymret.

Back
Topp