L
lindaen
Guest
Jeg har sånne veldig irritende smerter i magen.. Helt øverst i magen og det kjennes hver gang jeg bruker muskelene! Kjennes ut som det svir og brenner.. Har hatt det sånn ei stund nå, men før var det bare når jeg nøys eller gjorde et tappert forsøk på å drite! (Noe som ikke er så lett når man ikke kan stramme musklene liksom) Men nå gjør det vondt HVER gang jeg bruker musklene (går, røyser meg, bøyer meg osv) Ringte jordmortelefonen (Et tilbus vi gravide her i Tromsø har, åpne linjer til jordmor mellom 8 og 9 hver morgen) og hun mente at det kunne høres ut som om livmoren var på vei å gro seg inn i musklene.. (Er det noen som har vært borti noe liknende forresten?? Har aldri hørt om det) Men hun sa at det var kjempe vanskelig å ta over telefon å at jeg måtte ringe føden å få en sjekk idag.. Her kommer da problemet mitt.. For etter en VELDIG traumatisk opplevelse på føden forrige uke, så klarer jeg rett og slett ikke å ringe.. Sitter bare helt skrekkslagen med tårer som triller og triller! Jeg blir uannz ikke å dra opp dit for samboern er ferdig på jobb, og han har sagt at han skal fortelle de nøyaktig hvor skapet skal stå (han er veldig forbanna over behandlinga vi fikk sisst) visst vi må opp dit.. Men jeg føler ikke at jeg klarer dette.. Noen gode råd please? [:(]