Hjelp meg litt a jenter :D

tobarnsmor 2012

Elsker forumet
Jeg har 4 dager på meg, og ennå ikke pakka fødebagen.. Lillegutt sin er pakket, selvom min kansje er hakket viktigere. Jeg har funnet frem kamera som skal lades, kjøpt ny tannbørste og tannkrem, men thats it :/ hva skal jeg ha på bena inne? Jeg har et par crocs, men de er møkkete etter i fjor sommer. Nei hjelp meg litt, hva skal jeg ha med??

Bind! hehe :-) Og tøfler kanskje? Eller har du slipperser eller andre innesko? Og behagelige joggebukser og ammetopper. Og shampo/balsam/dusjsåpe! :-) Og en bok kanskje?

Gode og myke klær.
Tynne sokker og varme sokker.
God krem som gir masse fuktighet.
Jeg hadde ikke behov for noen "innesko", men har du et par slippers?
Amme bh'er og innlegg.
Gode truser som har plass til tykke bind. 

Jeg hadde med både bind og truser, men trengte det ikke for jeg fikk jo store bind og nettingtruser på sykehuset 

Husk børste!!! Det glemte jeg me første mann.... Og håret trenger en børst etter fødsel :P Når jeg endelig fikk tak i en børste brukte jeg 3 timer på å gre det ut 

paracet. så slipper man å spørre etter hver eneste tablett.

AMMEINNLEGG!!! 

det glemte jeg med nr 1 og 2, og senga var gjennomvåt når jeg våkna.

Dette pakket jeg: Helsekort, Tights, Joggebukse, Singlet genser,truser, ammebh, ammeinnlegg ull+vanlig, Støttestrømper, Sokker, Slipperser, Vannflaske + energidrikk, Lypsyl/Mentholatum, Brystvortesalve, dusjsåpe, Shampo+balsam, Deo, Sminke, Tannbørste + tannkrem, Kamera + lader, Mobil + lader, Filmkamera, Tøy til baby, ullteppe baby, hentesett, Smokker. Og evt poser og håndduk til bilen i tilfelle vannet går eller en blir kvalm :P

AnneEmilie skrev:
Dette pakket jeg: Helsekort, Tights, Joggebukse, Singlet genser,truser, ammebh, ammeinnlegg ull+vanlig, Støttestrømper, Sokker, Slipperser, Vannflaske + energidrikk, Lypsyl/Mentholatum, Brystvortesalve, dusjsåpe, Shampo+balsam, Deo, Sminke, Tannbørste + tannkrem, Kamera + lader, Mobil + lader, Filmkamera, Tøy til baby, ullteppe baby, hentesett, Smokker. Og evt poser og håndduk til bilen i tilfelle vannet går eller en blir kvalm :P

Thnx.. Her var det mye bra!!

Amminnlegg, toalettsaker, behaglige truser, gode klær, klær å reise hjem i, bind, kamera og lader,mobillader, ammebh, fuktighetskrem.

Anbefaler å kjøpe sånne reise shampoo /balsam og såpe, tar mye mindre plass:) Ta med noe kvelds godteri  å:) 

Noe jeg savna som jeg ikke hadde med var lipsyl, håndkrem og noe å finne på når mini sov Ellers hadde jeg veeeldig god bruk for de store joggebuksene mine fra cubus ^^

Back
Topp