hjelp meg jenter

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg lurte på om noen har fått kramper i underlivet etter sex? fikk det spesielt på høyre side igår kveld å det var jammen meg vondt.

noen som vet hva disse krampene er?

nei nei...var etter..hihi

dytt

dytter igjen for meg selv

trllalalala

Kan du være gravid?

Skal ikke lage noen store spekuleringer eller forhåpninger her, men jeg fikk litt sånne krampeaktige vondter helt i begynnelsen av mitt svangerskap. Det kom ikke bare når vi hadde sex da, men ellers også.

ORIGINAL: hero

Jeg lurte på om noen har fått kramper i underlivet etter sex? fikk det spesielt på høyre side igår kveld å det var jammen meg vondt.

noen som vet hva disse krampene er?

Jeg har hatt det samme, å spurte gyn hva det var.. husker ikke helt hvordan det var, men livmortappen forandrer posisjon i løpet av syklusen, og kan resultere i dise krampene etter/under sex... hun sa at det ikke var farlig, men hvis det bekymrer deg så ville jeg snakket med gyn om det hadde jeg vært deg [;)]

tusen takk for svar, det var snilt[:)] er ikke bekymret for disse krampene, føltes ut som det satt rundt eggestokkene...har hatt vondter der siden el. men har flytta på seg å gjorde vondt igår alså. Tør ikke ha sex jeg nå fordi det gjorde forferdelig vondt så blir tørke her for sambo på en stund..hihi

Nja... vet ikke helt hva du mener da, men har fått ganske vondt rundt eggstokkene som du sier... akkurat som sterke menssmerter eller noe... Skjer innimellom, når jeg tenker meg om er det en stund siden sist[8D] og vet ikke hva som gjør det heller[;)][8D]

Jeg fikk vondt rundt eggestokken på høyre side å kramper foran[&:] skikkelig ubehagelig

Hm...sikker på at det ikke bare er en normal el og at egget beveger seg nedover i den ene eggleden nå før det kommer ut i livmoren din.

Jeg kan ofte si at det er den eller den siden jeg har eggløsning på, og nå med pergo er det skikkelig tak der...kramper som kommer og går, like sterkt som festingen da jeg har blitt gravid tidligere...men når jeg tenker meg om så er det vondere nå med pergo en det festingen min/mine var.

men jeg har hatt el for en stund siden, trodde til å med jeg hadde 2 el denne perioden, selv om det er høyst usannsynlig.. var akkurat som el smerter men så hadde jeg "holl" imagen også...  mulig det kan være stress siden vi snart skal igang på riksen

ORIGINAL: hero

Jeg fikk vondt rundt eggestokken på høyre side å kramper foran[&:] skikkelig ubehagelig

I værste fall (ikke for å skremme, men burde ikke overse 100% heller):

Kan være UVI med spredning mot eggstokkene, blir det værre / akutt burde du legges inn og få IV antibiotika.
Samboer fikk det en gang for 6 år siden, hun ventet for lenge, ble septisk og måtte på sykehus straks, hadde hun ventet litt lenger ville hun ikke vært i live i dag.

Hadde jeg hatt uvi som hadde gått i eggestokkene eller nyrene burde jeg hatt feber. Som sagt, det kom rett etter sex, varte ca 1 times tid, ikke noe ubehag nå, og nå er det 1 døgn siden.

Back
Topp