Hjelp meg jenter...

Tøysa

Elsker forumet
Jeg har vært gjennom et fryseforsøk, og fikk satt inn et flott egg 23. oktober. (Det ble tatt opp som todelt fra fryseren, men var 6 delt dagen etter, og jammen så det ikke ut som det hadde delt seg igjen da sykepleiren skulle vise oss det på skjermen, så legene va skikkelig ivrige over dette egget...)

Er på rugedag 13 i dag. Jeg tar 6 tabletter progestan og 3 tabletter progynova om dagen. Jeg hadde ingen symptomer før rugedag 8, akkurat ei uke etter innsettinga. Da kjente jeg kraftige stikkinger i magen/ siden, og etter dette har jeg hatt veldig mensmurringer hver dag. Ikke konstant, men de kommer og går innimellom. Appetitten har økt voldsomt, og i stedet for ømme bryster slik jeg pleier å få, kjennes puppene tunge og skikkelig harde.

Er dette normale bivirkninger av hormonene? Jeg har aldri hatt fryseforsøk før, og siden kroppen min var så anderledes denne gangen i forhold til de to ferske forsøkene våre, så var jeg skikkelig optimistisk i dag... [:(]

Dessverre lyste cb digital Ikke gravid mot meg denne gangen også...
Er det mulig at det fortsatt kan være håp? Eller bør jeg innstille meg på at løpet er kjørt? Er det vanlig å få kraftige mensmurringer allerede på rugedag 8, når man går på progynova? (Er ikke det en form for p piller nesten...?)

Håper noen kan svare meg!
Skal ta tablettene til fredag og teste da, slik sykehuset har bedt meg om. Blir testen negativ da, har jeg fått beskjed om å slutte med medisinene. Har noen av dere hatt disse symptomene av progynova/ progestan uten å vært gravid? Regner med kroppen min har rundlurt meg igjen... Tøff og tung dag i dag! [:(]

jeg kan dessverre ikke svare deg, men jeg kan gi den en god klem, slik at du føler deg litt bedre! håper du får svar på det du lurer på

De sier at fryseegg kan utvikle seg litt seinere i forhold til ferskforsøk, så det kan hende at kroppen da bruke rtid på og produsere hcg, hadde fortsatt på medisinene som sykehuset har sagt så er du sikker hvertfall, masse lykke til .

vanskelig og gi deg et klart svar på dette,men håper at du alikevel tester positiv på fredag[;)]jeg for minn del har hatt kjempe mange symptomer på graviditet når jeg har brukt progynova og cyclogest,ømme bryster,halsbrann,hyppig vannlatning.men når jeg ble gravid på fryseforsøke så merket jeg at jeg ble veldig trøtt i tillegg til de andre symptomene.testet positiv 3+3 så det var ganske tidlig,men ende jo i sa.lykke lykke til[;)]

Ja det fins ingen klare svar på dette.. Progestanen kan gi slike bivirkninger.. Mensen skal normalt ikkje komma før ein slutter på progynova.

Og det er jo fortsatt ein liten sjangse[;)] Fryseegg kan væra litt "trege". Så hååååpar det er ein god grunn til murringane!

Kryssar fingrane for at du får ein positiv test på fredag! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: miss25

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Tusen hjertelig takk alle sammen!!! [:)]
Jeg har innfunnet meg med at jeg nok ikke er gravid, men trengte det lille håpet dere ga meg nå til å orke å fortsette med tablettene til fredag!

Håper inderlig jeg får et bedre resultat da, men skal nok greie å samle motivasjon til å prøve igjen om det mislykkes. Frustrasjonen og tårene har jeg fått ut i dag. Blir så dritt lei hele pakka, og ekstra tungt å tenke på å måtte igang med sprøyter og hele prosessen på nytt. Tredje og siste sjangse...

Enn om testen på fredag kunne overraska skikkelig! [;)]

Takk igjen for at dere er her!!!
Gleder meg over Randålf og Miss25, og håper vi andre kan oppleve den gleden etterhvert!

Negativ test i dag også, så da slutter jeg med alle medisiner, og får vel TR om noen dager. Skal ikke ringe sykehuset før etter at TR har kommet, men regner ikke med det blir noe forsøk før januar nå. Da blir det tredje og siste runde på oss....

Huff, så trist. [:(][:(] Sender over massevis av trøsteklemmer

ORIGINAL: Ivara

Dette var trist vennen [:(] Mange gode klemmer til deg

sign denne

Dette var trist da, men jeg krysser fingrene for at det blir din tur nestegang.
Stor klem til deg, og ta den tiden du trenger til å komme deg ovenpå igjen.

dette var trist,hadde trodd det var deres tur denne gangen[:(][:(]men som de andre skriver alle gode ting er tre[;)][;)]klem

Back
Topp