Snuppeluppe
Gift med forumet
I går og i dag har jeg hatt vonde stikkinger helt nederst i magen, over "musa og blæra" liksom.. Kjenntes ut som kraftige ligamentsmerter..stikkinger og strekkinger og litt sånn krampe aktig... Det var ikke noe godt å ligge stille når det holdt på, bedre å reise seg opp og gå litt, da ble det borte... Det kom på dagtid både i går og i dag, men gikk over etterhvert...Ikke vondt hele tiden, kom og gikk litt...Og når det først ga seg helt, ble det helt borte...Ikke hatt vondt siden kl 12 i dag... Jeg blør ikke og har ikke vondt noen andre steder. Ble litt bekymret så dro til legen i sted, for kom til å tenke på at det kan jo være UVI.. Leverte urinprøve (ikke morgenurin) men legen fant ikke noe..sendte den til dyrkning for sikkerhetsskyld...legen var ikke overbevist om at jeg har UVI, men jeg fikk likevel en antibiotika kur for sikkerhetsskyld...
Lyttet på hjertelyd og den var fin
Så klemte hun på magen min, og det var ikke vondt..Så hun kunne ikke si hva vondtene kom av...Jeg har bekkenløsning, men vet ikke om det har noe å si?
Noen andre som har opplevd smerter helt nederst i magen?
Eller har en ide om hva det kan være?
Lyttet på hjertelyd og den var fin
Så klemte hun på magen min, og det var ikke vondt..Så hun kunne ikke si hva vondtene kom av...Jeg har bekkenløsning, men vet ikke om det har noe å si? Noen andre som har opplevd smerter helt nederst i magen?
Eller har en ide om hva det kan være?