Hjelp meg ang jobbing i ferien

Ctina

Elsker forumet
Jeg har hatt et tøft år på skolen og tror nå sjefen min mener jeg skal jobbe masse[&:] Jeg har bare en jobb så jeg skal klare meg i sommer som jeg ikke får noe av lånekassa.. Har funnet ut at det holder å jobbe 16 timer i uka, ca 2 dager[;)] Da får jeg slappet av samtidig som jeg jobber litt og jeg synes dette er en god ide.. Tenkte å ta opp dette med sjefen idag siden han skal skrive lister over sommeren, men er redd han blir sur[:'(] Kanskje han forventer at jeg skal jobbe mer og at jeg ikke får ha jobben da.. Men mer enn det orker jeg ikke å jobbe.. Litt ferie vil jeg ha og[:(]

Det går nok sikkert bra det siden du ikke har 100% stilling, er dere mange ansatte eller? Sjefen vår er kjempe grei, hun er kun 2år eldre enn meg, og NK er vennina mi.. hehe.. [:)]

ORIGINAL: Cowgirl86

Det går nok sikkert bra det siden du ikke har 100% stilling, er dere mange ansatte eller? Sjefen vår er kjempe grei, hun er kun 2år eldre enn meg, og NK er vennina mi.. hehe.. [:)]

Sjefen er ny så jeg vet liksom ikke helt.. Vi har nettopp fått mange nye ansatte!! Jeg kommer til å si at jeg kan jobbe mer hvis det er krise liksom, men at jeg i utgangspunktet bare får to dager i uka.. Men gleder meg ikke akkurat til å si det til han[:'(][:(]

Det går nok sikkert bra, siden det er flere nyansatte! Det er sikkert mange som har lyst på å jobbe mer i sommer også:) Bare fortell at du trenger/vil ha litt fri i sommer også, siden du har jobbet så mye på skolen.. Dette ordner seg nok!![:D][8D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Det går nok sikkert bra, siden det er flere nyansatte! Det er sikkert mange som har lyst på å jobbe mer i sommer også:) Bare fortell at du trenger/vil ha litt fri i sommer også, siden du har jobbet så mye på skolen.. Dette ordner seg nok!![:D][8D]

Ja, jeg tror en del av dem gjerne vil jobbe hver dag[8D] Jeg får prøve å si det hvertfall.. Var det du som jobba på kiwi og?[;)]

Hvis du er ekstrahjelp/deltid er det sikkert forventet av deg at du stiller opp ekstra i ferier, men ingen kan tvinge deg om du ikke har en kontrakt som sier at du skal jobbe så så mye.

ORIGINAL: *snuppis*

Hvis du er ekstrahjelp/deltid er det sikkert forventet av deg at du stiller opp ekstra i ferier, men ingen kan tvinge deg om du ikke har en kontrakt som sier at du skal jobbe så så mye.

Jeg har ingen kontrakt enda[;)]

Lykke til!!

Håper det ordner seg!
klem

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Lykke til!!

Håper det ordner seg!
klem

Back
Topp