Hjelp meg å tyde!

Mittmirakel

Blir kjent med forumet
Sikkert litt merkelig spørsmål, men jeg trenger virkelig tips. Dette er hva jeg fikk på testen i dag, men det er ingen strek i kontrollvinduet... jeg vet at jeg ikke kan være sikker før jeg tar ny test, men hva er sannsynligheten for at det er falsk positiv test?? Vi har prøvd en stund med hjelp fra fertilitetsklinikk, skulle nå ha en pause men mensen dukker ikke opp, og derfor tok jeg testen i dag.. selvfølgelig er jeg på hytta, og tok kun med meg en test. Så blir noen dager før jeg får testet på nytt.. A6A33E92-58AF-4633-97B6-351E8AA17FB9.jpeg 9E90D049-B427-4B01-A00B-0C988C72F466.jpeg
 
Sikkert litt merkelig spørsmål, men jeg trenger virkelig tips. Dette er hva jeg fikk på testen i dag, men det er ingen strek i kontrollvinduet... jeg vet at jeg ikke kan være sikker før jeg tar ny test, men hva er sannsynligheten for at det er falsk positiv test?? Vi har prøvd en stund med hjelp fra fertilitetsklinikk, skulle nå ha en pause men mensen dukker ikke opp, og derfor tok jeg testen i dag.. selvfølgelig er jeg på hytta, og tok kun med meg en test. Så blir noen dager før jeg får testet på nytt.. Vis vedlegget 330268 Vis vedlegget 330269
Ikke godt å si. Regner med testen er ugyldig siden den ikke har en kontrollstrek
 
Rart om du får krysset uten å være gravid selv om kontrollstreken ikke vises.
Håper neste test er positiv :D
 
Vi klarte ikke vente med å ta ny test, så min kjære gikk ned fra hytta for å hente ny, og her var det virkelig ingen tvil! Fysøren for en følelse! Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går som det skal
6D7432BC-DA81-4130-8D14-C1B1F3893895.jpeg
 
Back
Topp