Hjelp meg å tyde :)

Fersken88

Fersken88
Februarlykke 2015
Fikk plutselig så trang til å ta en ekstra test idag. Skulle ta clearblue ukesindikator, men der fikk jeg kun prøvefeil på. Har ellers kun sånne billigtester som har gått ut på dato... Tok en graviditetstest + en eggløsningstest (hørt at disse også kan brukes). Kan noen hjelpe meg (og betrygge meg) med disse bildene av de to testene? ImageUploadedByBV Forum1403552659.498963.jpg
Den grønne er eggløsningstesten og den blå er graviditetstesten.

Venter en liten i februar ❤️

Visst ikke de er positive så vet ikke jeg altså

De er positive ja! Forstår det sånn på deg at du er usikker på noe likevel, selv om de tydelig er positiv? Synes du de er for svake eller? Jeg har testet en stund for å bruke opp testene mine, og opplevde enkelte dager å få svakere strek enn andre. Jar hørt tidligere at dette kan hende pga varierende mengde farge i dem. Samtidig er jo dette tester som er utgått. Og det er sikkert tatt på dagtid? Da er det jo faktorer, som hvor lenge siden du var på do og hvor mye du hadde drukket i mellom, som påvirker:) ville ikke bekymret meg etter de to testene:D

Er så gravid atte :)

Gravid du:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis det er styrken på testene du tenkte på så er det så individuelt :) Ikke bekymre deg. Hcg/nivåene stiger jo ikke likt hos alle :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk plutselig så trang til å ta en ekstra test idag. Skulle ta clearblue ukesindikator, men der fikk jeg kun prøvefeil på. Har ellers kun sånne billigtester som har gått ut på dato... Tok en graviditetstest + en eggløsningstest (hørt at disse også kan brukes). Kan noen hjelpe meg (og betrygge meg) med disse bildene av de to testene? Vis vedlegget 66243
Den grønne er eggløsningstesten og den blå er graviditetstesten.

Venter en liten i februar ❤️

Mine tester er nokså lik graviditetstesten din og jeg er 4+3 ;)

Back
Topp