Hjelp meg å bestemme meg... *oppdatert i siste innegg*

Sicily

Forumet er livet
Skal på jobb strax, da..

Mamma ringte og vekte meg i morges da hun gikk av nattevakt for å fortelle meg at nå hadde jeg bare med å vaksinere meg i dag! De hadde fått inn en jente på min alder som nå lå på intensiven og hele sykehuset hadde satt i gang samme tiltak som ellers i landet. Barselavd, fødeavd og andre utsatte avd er i karantene. Hun skjønte at jeg var skeptisk, for det var hun også, men hun ble sikkelig skremt da hun så hvor syk hun jenta var.. [&o]

What to do? Vaksineringen av gravide starter kl 12 i dag..

Oppdatering: Jeg tok den ikke.

Jeg ville ha gjort det om jeg var gravid. Jeg har tatt vaksinen i forrige uke fordi jeg jobber på sykehus

ORIGINAL: hønselovisa

uten tvil tatt den... veit det strider mot mye av dine prinsipper om vaksinen og alt det der, men likevel...

Jeg har ingen fastsatte prinsipper og har hele tiden sagt at jeg ville vurdere det på nytt underveis.. Jeg er jo ikke dum. [8D] Hadde jo vært rimelig korka å bare lukke øyne og ører og kanskje dø bare av prinsipp.. [8D]

Jeg er ikke særlig positiv til vaksinen i utgangspunktet, men jeg er mer redd for hva svineinfluensaen kan gjøre mot yngste sønnen min som er i risikogruppa. Derfor skal han vaksineres. [:)]

Jeg skal til og med vaksinere meg selv, siden jeg jobber i helsevesenet.

Syntes absolutt du skal ta den, jeg var også i tvil den første tiden, nå skal jeg og resten av fam. min ta den når deres tid kommer.
Jeg er i risikogruppen og får den i neste uke [:D]

Hadde nok vaksinert meg jeg og..

Ta den du! Er så mye skremmende som skjer med svineinfulensan nå. Sprer seg kjempe fort!

Hadde absolutt tatt den .. Du er i riskogruppen, så hadde ikke stusset en gang, spes når man hører om sånne tilfeller.. Lykke til [:)]

Jeg tok den. Det er umulig å vite med sikkerhet hva som er best og verst for baby osv. Men, jeg velger å stole på eksperter og norske myndigheter. Hvis noe galt skulle skje, så vet jeg i alle fall at jeg gjorde det jeg ble anbefalt av de som kan noe om det. Hvis noe galt skule skje, og jeg ikke hadde tatt vaksinen, måtte jeg leve med skylden alene.

Unnskyld at jeg sier det, men kanskje du skulle tenkt deg nøyere om før du anbefalte ALLE her inne på det sterkeste (som du skulle vært en lege) om å ikke ta sprøyta for den var direkte farlig!!!
Leste tom en tråd om ei som etter dine argumenter MOT denne vaksinen hadde bestemt seg for å ikke ta den, og hun var i risikogruppen.
OG nå skal du ta den selv????? WTF????

snakk om propaganda

Jeg skjønner deg godt jeg. Jeg vil ikke ta den, men føler jeg må!

ORIGINAL: Febbis

Unnskyld at jeg sier det, men kanskje du skulle tenkt deg nøyere om før du anbefalte ALLE her inne på det sterkeste (som du skulle vært en lege) om å ikke ta sprøyta for den var direkte farlig!!!
Leste tom en tråd om ei som etter dine argumenter MOT denne vaksinen hadde bestemt seg for å ikke ta den, og hun var i risikogruppen.
OG nå skal du ta den selv????? WTF????

snakk om propaganda

Unnskyld meg, men vi er da voksne mennesker her inne. Det er lov å forandre menng om man får ny info også. Jeg er fortsatt skeptisk, og har faktisk ikke tatt den enda. Alle burde kunne gjøre seg opp sn egen mening uavhengig av diskusjoner her inne. Mamma tok den og ble skikkelig syk bare av vaksinen, så nå er jeg litt glad for at jeg ikke tok den i går og kanskje hadde vært syk hele helgen. Hvis noen har bestemt seg for å ikke ta vaksinen bare pga meg, betyr det at jeg kan holdes ansvarlig, en fremmed på et forum? Nei. Jeg har også sagt hele veien at alle må kunne gjøre seg opp sin egen mening de kan stå for og søke info fra kilder de stoler på før de bestemmer seg. Så utbruddene dine kan du holde for deg selv i dette tilfellet.

ORIGINAL: Refleksheks

Hvordan føles det å ha tatt valget da?
Når har du evnt mulighet til å ta den igjen, OM du skulle endre mening?
Du har absolutt vært åpen om at du kunne komme til å endre mening, så innlegget mot deg er helt unødvendig...

Ja, det var unødvendig.. Jeg har sjansen igjen i 14 dager fremover, ca. Så toget er ikke gått..

Back
Topp