Hjelp med dilemma!

Husk også at for å kunne klare å være der for både din eldste, din yngste, din mann, venner, familie og jobb lenger frem i tid er det viktig at du prioriterer å ta vare på deg selv nå. Hverken du eller de rundt deg er tjent med at du eventuelt skulle slite med for eksempel bekkenet i tiden etter fødselen (noen kan slite mange år etter). Så hør på legen og som flere her nevner prøve å snu på den dårlige samvittigheten. Nå er jeg ped.leder på en småbarnsavdeling (men er 100%borte også grunnet bekkenet) og selv der har vi erfaringer med at det går veldig bra med de aller yngste som også har de lengste dagene. Pust med magen og tenk så heldig eldste er som får være med venner og utvikle seg sammen med dem, tiden på ettermiddag i barnehagen er også verdifulle for barn sin utvikling og sosiale utvikling <3 Synes alle foreldre er tøffe jeg uansett :) Masse lykke til, er sikker på at dette vil gå bra for dere :)
 
Åh så koselig! ❤️ 2 timer er jo heeeelt innafor tidsmessig også! Jeg syns 4 timer er langt (som vi har nå). Hadde vel en time fra der vi bodde før :p
Ja, 4 timer er langt. Så den hytta er vi kun på i ferier osv. Føler det spiser altfor mye tid å kjøre 4 timer (og det uten stopp) hvis vi bare skal være der en helg.
 
Ja, 4 timer er langt. Så den hytta er vi kun på i ferier osv. Føler det spiser altfor mye tid å kjøre 4 timer (og det uten stopp) hvis vi bare skal være der en helg.

Ja enig! Det skjer ikke med barn hvertfall :p
 
Huff, det er slitsomt med alle disse følelsene ift søsken og slitsomt med slitne unger.... Og slitsomt å være høygravid! Høres ut som det blir godt å bli ferdig med svangerskapet :-D
 
Huff, det er slitsomt med alle disse følelsene ift søsken og slitsomt med slitne unger.... Og slitsomt å være høygravid! Høres ut som det blir godt å bli ferdig med svangerskapet :-D
Jeg er veldig klar for å bli ferdig!

Fikk vite i går på ul at han ligger så langt ned i bekkenet at de ikke får målt hodeomkrets lenger, og st han egentlig bare venter på rier før han kommer. Så jeg kunne tenkt meg et par nå altså :hilarious:
 
Back
Topp