Hjelp!.. Manikyr og gel lakk. ..

Bkno5971972

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid.. termin ca 03.06.16.. i går tok jeg manikyr med gel neglelakk og nå er jeg LIVREDD for at dette kan gå ut over bebi i magen!... noen som har noen erfaringer eller trøst? Kjenner meg fryktelig stresset
 
Hvorfor skulle det være farlig? Tror ikke du trenger bekymre deg, spiren er såpass godt beskyttet nå i starten uansett. Gratulerer :)

Du kan jo ringe der du tok manikyren og sjekke for sikkerhets skyld.
 
Det slo meg plutselig her i forhold til lufting osv! Kunne gjort det men problemet at dette var rett før hjemreise fra Latvia...
 
Kan selvfølgelig hende jeg overreagerer helt hysterisk men er så redd for at noe så dumt og unødvendig kan påvirke spiren... ! Men er jo bare 5 uker på vei og håper at det gjør at spiren er såpass beskytta mot sånt. Lest at den fortsatt ikke får noe gjennom morkaken I forhold til oksigen ihvertfall?
 
Tror du kan slappe helt av :)
 
Ok...... Takk for svar.. får prøve å puste med magen og håpe spiren blir sittende og at alt er bra med den!
 
  • Liker
Reactions: BMC
Har du googlet og sett om det står noe?

Ser heller ikke helt hva problemet skal være. Dette går nok helt fint :)
 
Har googla i hytt å gevær! :p men kan hende jeg bare er overhysterisk og bekymrer meg helt uten grunn ! Vil jo gjerne Gjøre det beste for den i magen...
 
Back
Topp