Hjelp litt!!

KathMor

Forumet er livet
Er det dumt å bruke soverommet som et "time out" rom også? [8|]

Emma liker veldig fint alene der inne, og vil ikke ødelegge det.. Mne når hun går bananas, skirker, trasser så vil jeg gjerne ha henne et rom og lukke døren... på badet bare styrer hun, soverommet vårt hopper hun i senga.. alt er "gøy"..... Kan kanskje bruke kontoret., nei da går hun bananas i papirene til james... åårrhhhh ...

Gud jeg sliter så med henne å skriking... Er det vanlig å ikke ville ut å leke med sykkelen? Nei merker tydleig trass på gang her altå - steike.. Nei da får vi bare sitte inne da, greit for meg.. Rare unge [8|]

se på nrk 2.. nååå..[;)]

her bruker vi soverommet til straff... han får vere aleina der visst han klikker... og når han er ferdig å klikke kan han komme ut igjenn....
men sengen hiver jeg ikke oppi visst han trasser... bare rommet...

syns ikke det er noe galt i det... og han elsker å leke på rommet sitt ellers, så han ser ikke på det som en straff plass iallefall...[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

se på nrk 2.. nååå..[;)]

Hææ? Forelesning med en lærer? [8|]

Nei vet jeggu ikke.... Gut feeling sier ikke bruk rommet som det... Trappa, vi har et trappe steg i stua, ut til verndaene... men er jo midt i stua da.. Der jeg har satt henne til nå, men poenget er at jeg vil ikke ha noe hyling i stua - og da kan hun ikke sitte midt i stua å hyle [&:]
SÅnn btw hadde det vært gøy å måle hvor mange desibel og oktaver hun kan hyle seg over [&:][8D]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Nei burde ikke bruke rommet som straff.

Burde heller bruke en trapp/stol, fast sted som hun er under oppsyn .. Ikke at du står å ser henne, men kanskje har henne i sidesynet når du står på badet eller holdt på i stua [;)]

jeg bruker gangen mellom stua og kjøkkenet.

JEG mener at det kommer helt an på hvordan ungen faktisk er!!!!

Ine har jeg ALDRI kunnet hatt sittende på en stol i gangen e.l, for hun raste på en måte som få kjenner til! [&:][&o] Så hun måtte på rommet sitt!!! Og enda den dag i dag kan det være problematisk! [>:]

Emmeli sitter i yttergangen når hun må ha "time out".

Jeg selv ble alltid sendt på rommet når jeg var "slem", og jeg har ikke tatt skade av det. Jeg likte meg godt på rimmet mitt! [;)]

hmmmm.... deres soverom fungerer ikke fordi hun har det gøy der inne... men hennes rom skal gå?[8|] ser ikke helt logikken der[8D] Er ikke hovedpoenget det at de skal roe sg ned ett annet sted?

Ikke stress med om det blir "for gøy" for hun - så fremt hun skal trå på gulvet utenfor rommet hun ble satt på må hun være rolig og snill. Kan ikke be hun si unnskyld bare to år liksom[8D]..

ORIGINAL: Tjukkaaa

hmmmm.... deres soverom fungerer ikke fordi hun har det gøy der inne... men hennes rom skal gå?[8|] ser ikke helt logikken der[8D] Er ikke hovedpoenget det at de skal roe sg ned ett annet sted?

Ikke stress med om det blir "for gøy" for hun - så fremt hun skal trå på gulvet utenfor rommet hun ble satt på må hun være rolig og snill. Kan ikke be hun si unnskyld bare to år liksom[8D]..

Tror hun mener at når hun går inn på sitt eget rom, så blir ikke det "Moro" , det blir mer "straff", for det er jo ett rom hun kjenner ut og inn! Men når hun blir satt på badet eller voksen-soverommet, så blir det "Moro" for alt er ukjent og der bruker hun normalt sett ikke få lov til å leke! [8|][;)]

ORIGINAL: Vand

Tror hun mener at når hun går inn på sitt eget rom, så blir ikke det "Moro" , det blir mer "straff", for det er jo ett rom hun kjenner ut og inn! Men når hun blir satt på badet eller voksen-soverommet, så blir det "Moro" for alt er ukjent og der bruker hun normalt sett ikke få lov til å leke! [8|][;)]

Hepp hepp!! [;)]

Kommer tilbake, det er helt VILT HER I DAG [:'(]

jeg setter de på rommet. jeg ble selv satt på rommet da jeg var liten,og hadde ingen traumatiske opplevelser med det. hadde ikke funket og satt de i gangen eller i trappa, de hadde ikke sittet i ro der med mindre jeg måtte holdt de fast,da er det bedre at de får raset fra seg på rommet.

ORIGINAL: tosmågull*

jeg setter de på rommet. jeg ble selv satt på rommet da jeg var liten,og hadde ingen traumatiske opplevelser med det. hadde ikke funket og satt de i gangen eller i trappa, de hadde ikke sittet i ro der med mindre jeg måtte holdt de fast,da er det bedre at de får raset fra seg på rommet.

Ja er det som er argumentet for å bruke rommet... [8|] Bare håper hun ikke får en negativ opplevelse, at det er straff..... Siden hun leker så fint på rommet sitt... Men straffen er kanskje på den andre siden ikke å være på rommet, men det faktum at hun blir tatt ut fra stua kanskje? [8|]

AH da skjønner jeg litt mer[8D]. tror det spiller ingen rolle uansett - ett sted må man ta det og det blir tilvenning som alt annet - uansett hvor. Og selv er jeg ikke så traumatisert etter å ha blitt sendt på rommet... eller til sengs sulten alt for tidlig[8D]

Her sitter han på gangen, på en puff....fast sted! Hvis vi er et annet sted, som f.eks. i butikken, setter jeg han bare bort....altså jeg viser med kroppspråket og det at jeg setter han ned et sted; på et hjørne, en krok osv at dette er en timeout...pluss at jeg sier det![8D]

AH da skjønner jeg litt mer[8D]. tror det spiller ingen rolle uansett - ett sted må man ta det og det blir tilvenning som alt annet - uansett hvor. Og selv er jeg ikke så traumatisert etter å ha blitt sendt på rommet... eller til sengs sulten alt for tidlig[8D]

DET husker jeg! Men fyyyy så slem jeg var da[&:] [&:][8D]

Back
Topp