*p!nk smile*
Forumet er livet
Skrev jo et innlegg igår om mine mensen smerter og nedpress...(hatt mensensmerter i 2-3 uker og nedpress i 3-4 dager) Idag har jeg hatt veldig vondt der nede...presset på,så nå når vi kom hjem så skulle jeg i dusjen så kom det masse slim(med spor av blod i) [&:] Ringte føden for første gang i svangerskapet...da sa hun om jeg ville komme inn nå osv og at det var normalt at den gikk etter slike mensensmerter/nedpress...¨+ at jeg kunne starte å få rier nå bla bla...[&:][:)]
Det jeg lurer på nå er: Kan vannet gå? Andre som har fått rier raskt etter proppen gikk?? Ja del deres erfaringer med meg?[:)]
(kjenner jeg har litt panikk)[:)]
(jordmor tror kanskje jeg er 2 uker mer på vei også..kanskje derfor det skjer noe nå)[;)] AU AU,hehe
Nå kommer å går disse mensen smertene hele tiden..føler de blir vondere å vondere[:(][:)][:D] Kanskje prinsessen vil ut til oss nå[;)]
Ligger her å sutrer litt nå..hehe[;)] Men samboer trøster meg han...[:)]
Det jeg lurer på nå er: Kan vannet gå? Andre som har fått rier raskt etter proppen gikk?? Ja del deres erfaringer med meg?[:)]
(kjenner jeg har litt panikk)[:)]
(jordmor tror kanskje jeg er 2 uker mer på vei også..kanskje derfor det skjer noe nå)[;)] AU AU,hehe
Nå kommer å går disse mensen smertene hele tiden..føler de blir vondere å vondere[:(][:)][:D] Kanskje prinsessen vil ut til oss nå[;)]
Ligger her å sutrer litt nå..hehe[;)] Men samboer trøster meg han...[:)]