Hjelp...*litt lang* Oppdatert

*p!nk smile*

Forumet er livet
Skrev jo et innlegg igår om mine mensen smerter og nedpress...(hatt mensensmerter i 2-3 uker og nedpress i 3-4 dager) Idag har jeg hatt veldig vondt der nede...presset på,så nå når vi kom hjem så skulle jeg i dusjen så kom det masse slim(med spor av blod i) [&:] Ringte føden for første gang i svangerskapet...da sa hun om jeg ville komme inn nå osv og at det var normalt at den gikk etter slike mensensmerter/nedpress...¨+ at jeg kunne starte å få rier nå bla bla...[&:][:)]

Det jeg lurer på nå er: Kan vannet gå? Andre som har fått rier raskt etter proppen gikk?? Ja del deres erfaringer med meg?[:)]

(kjenner jeg har litt panikk)[:)]

(jordmor tror kanskje jeg er 2 uker mer på vei også..kanskje derfor det skjer noe nå)[;)] AU AU,hehe

Nå kommer å går disse mensen smertene hele tiden..føler de blir vondere å vondere[:(][:)][:D] Kanskje prinsessen vil ut til oss nå[;)]
Ligger her å sutrer litt nå..hehe[;)] Men samboer trøster meg han...[:)]

Min lille engel ble født i uke 37, ble regnet som fullbåren. 50 lang og 3490g. Riene startet så smått kl 06 på morgenen dagen etter slimproppen gikk!
Masse lykke til til deg!

slimproppen min gikk 36+2, jeg fødte 36+5. Men jeg hadde ikke noe nedpress ol i mellomtiden. Vannet mitt gikk den dagen jeg fødte, og da var fødselen i gang. så 3 dager fra proppen gikk.

slimproppen gikk samme dag som eline kom, og på linnea kom den et par uker før.

Proppen min gikk litt søndag og mandag, tirsdag startet riene..
Vannet gikk natt til fredag og snuppa var ute 11 timer senere, fredag 20.juli..
Hadde med andre ord sterke, nokså tette rier i ca 3 døgn..
Slitsomt, men så verdt det.. [:D][;)]

Lykke til [:D]

Takker[:)]

[:)]

slimproppen gikk mens jeg sånn smått hadde rier[:D] lykke til[:D]

Takk...[:D]

Back
Topp