Hjelp kviser!!!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Jeg har skikkelig mye kviser for tiden! Er skikkelig irriterende, hehe! Flere som sliter med kviser i graviditeten? Kanskje det er hormonene som gjør d :p

Har også enormt masse kviser for tiden...bittesmå kviser som popper opp overalt.
Er nok hormonene som gjør det ja :)

Oh yes. Det er hormonene. Faktisk sånn jeg først skjønte at jeg var gravid - uvanlig trøtt og så ut som en fjortenåring i ansiktet..:p kommer tilbake med ujevne mellomrom, har to på haken as we speak:/

jepp kviser ja,hehe. som å lese blindeskrift på ryggen:)
var slik sist svangerskap å.

Kviser kan jeg underskrive på! møkk!
Har heldigvis fått flest i hårfeste, så de kan man lett skjule, og en haug på høyre skulder! merkelig at det kommer der, men er vel hormoner som dere sier.
De går jo bort igjen :)

Jeg har ingen i ansiktet, men fått noen på skuldrene av alle steder. Det går vel bort igjen når hormonene stabiliserer seg.

æsj jeg har også fått mange, har vel aldri hatt en kvise i mitt liv omtrent, så dette er skikkelig surt
slet ikke med dette forrige svangerskap, sist mistet jeg ikke et hårstrå heller (før ammetiden hvor alt datt av), men nå røyter jeg som en bikkje emoticon

bare lurer på om dere bruker noe for å bli kvitt kvisene, har så masse på ryggen, noe salver eller kremer?

mariolau skrev:
bare lurer på om dere bruker noe for å bli kvitt kvisene, har så masse på ryggen, noe salver eller kremer?

Nei, ingenting spesielt. Bruker kun organiske produkter jeg da det har jeg gjort en stund, men ser ikke ut til at det hjelper heller :/

Tina_81 skrev:
Kviser kan jeg underskrive på! møkk!
Har heldigvis fått flest i hårfeste, så de kan man lett skjule, og en haug på høyre skulder! merkelig at det kommer der, men er vel hormoner som dere sier.
De går jo bort igjen :)

Du er heldig som kan sjule de da! :) Jeg har masse i ansiktet, har ikke det til vanlig så det er skikkelig kjipt! Ikke så lett å sjule dem i ansiktet :(

kviser hører med.
Det blir nesten det samme da man kom i puberteten.
.hormoner gjør det rareste ting med kroppen..festelig!

Jeg er normalt ikke plaga med kviser, men føler meg snart som ett pizzatryne nå. :p ikke så ille da (hehe), men får en del ved kinna, sukk

Jeg har fått utrolig mange små kviser på puppene jeg da! Utrolig ulekkert! argh... Godt å høre at det ikke er bare meg!

Jepp...utrolig irriterende,men er bare kvise "nupper" :)

Back
Topp