Hjelp!!! Kvalmen bare forsvant!??

Håpet2015

Føste gang på forumet
Septemberlykke 2015
Første dagen uten kvalme var en virkelig lettelse! Da var jeg 7+6, i dag er jeg 8+1 og kvalmen har til nå ennå ikke kommet tilbake. Burde jo egentli være overlykkelig for at kvalmen ikke er der, men begynner jo å bli redd for at noe er galt? Er der noen der ute som har mer erfaring på dette enn en førstegangsgravid?

Vell å merke at jeg har tatt det rolig hele helgen, og fått slapper skikkelig av :p

Jeg har ikke vært kvalm en eneste dag og var ikke det sist gang heller.. Jeg også tenker om det er noe galt :p men er glad for jeg slipper kvalmen :) alt er nok bra hos osd begge to :)

Hei!
Jeg opplevde noe lignende som deg. I to dager, fra midt i fjerde uke, var jeg kvalm og trøtt konstant. For to dager siden stoppa det bare og jeg visste ikke hva jeg skulle tro. I dag morges har kvalme og slitenheta begynt å komme tilbake.

Vi kan nok ta det helt med ro! Det er helt vanlig ut fa hva jeg har spurt venninner og lest helsepersonell skrive.

Kvalmen og tretthet kan henge sammen med dagsformen. De dagene jeg var i helt fin form hadde jeg for første gang på mange uker fått hvile så mye jeg ville samt fått i meg masse Farris som stabiliserer væskebalansen bedre enn vanlig vann. I går hadde jeg en veldig aktiv dag og la meg leeeenge etter trøttheta hadde meldt seg kraftig. Så kan bare skylde dagens form på det..

Håper du blir beroliget av dette :) skjønner det forsåvidt veldig godt, jeg blir nok ikke 100% overbevist selv ;) "heldigvis" har jeg noen s**** ømme pupper som sier at ikke alle symptomene er borte.

Tusen takk for svar :)
Kjenner jeg blir litt roligere. Har jo slappet helt av disse dagene, også drukket farris faktisk, så kan ha en sammenheng der...

Heldigvis er ikke alle symptomene borte. Bare at kvalmen var så dominerende at jeg egentli ikke tenkte over de andre symptomene :P

hadde en uke mellom uke 9-10. Kvalmen forsvant helt. sammen med alle andre symptomer. Bare litt Øn i brystene. Jeg ble bekymret så klart. Men tro meg. Jeg burde heller ha nyte det for det var fort nok full rulle igjen.

Kvaaaaaaaaalm!!! Fy søren altså!! Har bare ligget på sofaen i dag, klarer ikke spise eller noe- fått i meg noen knekkebrød og litt mariekjeks.. Fysj fysj!! Hvordan skal dagene på jobb gå!!??

Kvalmen kom tilbake etter noen dager... Ikke like kraftig som tidligere, men definitiv tilbake
Så nå nyter jeg hvert sekund jeg ikke er kvalm med god samvittighet!

Kvalmen kom tilbake etter noen dager... Ikke like kraftig som tidligere, men definitiv tilbake
Så nå nyter jeg hvert sekund jeg ikke er kvalm med god samvittighet!

Godt å høre (?) at du er tryggere :) her er det kveldskvalme det går i når jeg ikke legger meg når jeg burde :p

Kjenner meg igjen i at kvalmen kommer når jeg ikke har lyttet til kroppen trenger hvile og søvn! Har vel lært at all hvile hjelper på :) føler meg absolutt tryggere nå :)

Back
Topp