Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Krysser fingrene for deg!Takk for svar jenterHar snakket med legevakten, og venter nå på tlf fra legen
![]()
OPPDATERING
Dro på privat ul her, PåUltralyd - WOW ! Sir jeg bare![]()
Fantastisk flott dame som kom å hadde ul på meg
Alt står bare fint til, og smertene kommer av noe så uskyldig som livmora
Yeey !!
![]()
OPPDATERING
Dro på privat ul her, PåUltralyd - WOW ! Sir jeg bare![]()
Fantastisk flott dame som kom å hadde ul på meg
Alt står bare fint til, og smertene kommer av noe så uskyldig som livmora
Yeey !!
![]()
Nei, det visste hun ikke .. Men ikke noe farligSå fantastisk!! Ekkelt med blødninger! Fant hun ut hva det kom av?
Ho er fantastisk hadde ho på sykehuset med første mann, så måtte bare ha første ultralyd hos ho. Ho som fant ut at det var tvillinger og ho brukte så god tid på å undersøke alt og skrive brev til sykehusetVar henne jeg var hos på fredaghun er virkelig et hærlig menneske! Så bra alt var iorden da
nå må du slappe av og kose deg masse videre på ferie her i sør
![]()
Ho er fantastisk hadde ho på sykehuset med første mann, så måtte bare ha første ultralyd hos ho. Ho som fant ut at det var tvillinger og ho brukte så god tid på å undersøke alt og skrive brev til sykehusetjeg var der å på fredag
Det koster 1000 kr påultraSå godt at alt sto bra til og at du ble godt mottatt og ivaretatt! Har lagret navnet "bak øret", fordi vi skal også til Kr.s i sommer. Hva betalte du for timen?
Ja, altså .. Jeg anbefaler såååå sterkt ! Hun tok seg så utrolig god tid, var et fantastisk godt menneske av segSå godt at alt sto bra til og at du ble godt mottatt og ivaretatt! Har lagret navnet "bak øret", fordi vi skal også til Kr.s i sommer. Hva betalte du for timen?
Jeg hadde time 9.3O. Ho er veldig flink til å forklare altHehe så gøyjeg var der 10:15? Når var du der
hun er hærlig! Jeg har vært på to ultralyder hos henne dette svangerskapet! Angrer ikke! Hun er trygg å veldig god til å forklare alt! Sjekka flere ganger at det var riktig kjønn. Skrev søte tekster på noen ul bilder. Å ja kan bare anbefale ho til alle som måtte ønske seg en titt på beibisen før sykehuset
![]()