Hjelp - Kristiansand

linnh85

Glad i forumet
I natt har jeg hatt smerter og i dag kom der en masse mørkt blod :( Er det noen her som vet om her er muligheter for å komme inn til ul på sykehus i Kristiansand ? Er her på ferie :(
Er foresten 13 + 2 i dag ...

Ta kontakt med føden. Jeg kom inn akutt på sykehuset i Kristiansand i mitt forrige svangerskap (for 9 år siden). Da var jeg komt halvveis. De tok veldig godt imot meg den gang

Ring å hør eller ring legevakten! Skader ikke å høre med de, ikke sikkert de tar deg inn, men verdt å prøve!

Takk for svar jenter :) Har snakket med legevakten, og venter nå på tlf fra legen ☺️

De er veldig snille på føden i kr.sand så skader ikke å ringe :) men ser du har snakka med legevakt, det er jo vegg i vegg med føden nesten.

OPPDATERING
Dro på privat ul her, PåUltralyd - WOW ! Sir jeg bare ❤️ :D Fantastisk flott dame som kom å hadde ul på meg :) Alt står bare fint til, og smertene kommer av noe så uskyldig som livmora :) Yeey !! :D

OPPDATERING
Dro på privat ul her, PåUltralyd - WOW ! Sir jeg bare ❤️ :D Fantastisk flott dame som kom å hadde ul på meg :) Alt står bare fint til, og smertene kommer av noe så uskyldig som livmora :) Yeey !! :D

Så bra alt var fint ❤ jeg var hos henne påultra på torsdagen var en helt utrolig opplevelse, hun var kjempe flink å tar seg virkelig god tid. Så verdt pengene ☺

OPPDATERING

Var henne jeg var hos på fredag :D hun er virkelig et hærlig menneske! Så bra alt var iorden da :) nå må du slappe av og kose deg masse videre på ferie her i sør ;)

Takk for svar jenter :) Nå skal vi bare kose oss videre her i nydelige Kristiansand ❤️☺️

Var henne jeg var hos på fredag :D hun er virkelig et hærlig menneske! Så bra alt var iorden da :) nå må du slappe av og kose deg masse videre på ferie her i sør ;)
Ho er fantastisk hadde ho på sykehuset med første mann, så måtte bare ha første ultralyd hos ho. Ho som fant ut at det var tvillinger og ho brukte så god tid på å undersøke alt og skrive brev til sykehuset ☺️ jeg var der å på fredag

Så godt at alt sto bra til og at du ble godt mottatt og ivaretatt! Har lagret navnet "bak øret", fordi vi skal også til Kr.s i sommer. Hva betalte du for timen?

Ho er fantastisk hadde ho på sykehuset med første mann, så måtte bare ha første ultralyd hos ho. Ho som fant ut at det var tvillinger og ho brukte så god tid på å undersøke alt og skrive brev til sykehuset ☺️ jeg var der å på fredag

Hehe så gøy :D jeg var der 10:15? Når var du der ;) hun er hærlig! Jeg har vært på to ultralyder hos henne dette svangerskapet! Angrer ikke! Hun er trygg å veldig god til å forklare alt! Sjekka flere ganger at det var riktig kjønn. Skrev søte tekster på noen ul bilder. Å ja kan bare anbefale ho til alle som måtte ønske seg en titt på beibisen før sykehuset ;)

Så godt at alt sto bra til og at du ble godt mottatt og ivaretatt! Har lagret navnet "bak øret", fordi vi skal også til Kr.s i sommer. Hva betalte du for timen?
Det koster 1000 kr påultra:) men er så verdt pengene. Hun er bare helt fantastisk. Du kan sjekke ut Facebook siden hennes påultra:)

Ja, altså .. Jeg anbefaler såååå sterkt ! Hun tok seg så utrolig god tid, var et fantastisk godt menneske av seg :D Betalte 1200, men syntes det var veldig verdt det :) Om du skal dit, hils henne :p Fra ho fra Kjøllefjord i Finnmark :p

Hehe så gøy :D jeg var der 10:15? Når var du der ;) hun er hærlig! Jeg har vært på to ultralyder hos henne dette svangerskapet! Angrer ikke! Hun er trygg å veldig god til å forklare alt! Sjekka flere ganger at det var riktig kjønn. Skrev søte tekster på noen ul bilder. Å ja kan bare anbefale ho til alle som måtte ønske seg en titt på beibisen før sykehuset ;)
Jeg hadde time 9.3O. Ho er veldig flink til å forklare alt :-) hadde lyst til å kun bruke ho dette svangerskapet, men må på sykehuset pga tvillinger :-)

Back
Topp