Hjelp- klesproblem!

Anili

Forelsket i forumet
Skal rett på julebord etter jobb i dag, og dro nå på meg kjolen jeg tenkte å ha. Men magen står rett ut, ser ut som jeg er 5 mnd på vei! Og dette var den romsligste kjolen min:eek:

Får litt panikk her nå, burde ha sjekket dette i går eller tidligere men var ikke klar over at magen struttet SÅ veldig. Litt oppblåst ja:p

Hva i all verden skal man ha på seg:confused:

Jeg har også det problemet :P
I går når jeg var hos mamma måtte jeg gå å holde inn magen. Var helt grusomt slitsomt :P
Skal på julebord med jobben til sambo på lørdag, og har ingenting å ha på meg som skjuler oppblåstheten min! Ser jo ut som jeg er halvveis i svangerksapet allerede! Dette er jo nr 3, så er vell ikke så rart :)

Var innom butikk på vei til jobb og kjøpte strømpebukse med STRONG hold-inn effekt:p Håper det hjelper. Hvis ikke får jeg bare la være å spise:D
Hehe, off :-/ Sikkert ikke kjempe behagelig men ok for en kveld :) lykke til hvertfall :)

Har det samme problemet, men satser på high waist-bukse og bluse som er litt vid. Skjuler det meste;)

Høres vondt ut med hold inn hehe! Skal på klassefest i morgen og det blir high waist og løs topp her og.

Back
Topp