Hjelp, klør i hodebunn

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Jeg klør så fælt i hodebunnen etter vask. Spiller ingen rolle hvilken av de butikkshampoene jeg bruker, hittils er det vel bare head & shoulders som ikke klør inni helvete. Neutral funker heller ikke.
Jeg sliter med fett hår ellers.. har roa ned på vaskinga, fordi jeg klødde så.. noen tips anyone? klødde ikke når jeg brukte Nikita shampoen..

har du prøvd frisørshampo for feit hodebunn? Også viktig at du ikke maserer i hodebunnen, da setter du talgproduksjonen i gang

Nei, har ikke prøvd annet enn nikitashampoen.. den vant jeg i en konkurranse.. er visst frisørshampo da.. den funka greit[8D]

kjøp nikita sjompoen igjen da[8|]
jeg har eksem i hodebunnen.. kan bare vaske håret annen hver dag.. eller så klør jeg meg forderva[:'(]

ORIGINAL: rosahårdått

kjøp nikita sjompoen igjen da[8|]
jeg har eksem i hodebunnen.. kan bare vaske håret annen hver dag.. eller så klør jeg meg forderva[:'(]

er bare så kjipt at den ikke er å få tak i her jeg bor.. tror ikke nikita har frisørsalong i larvik... men vasker bare vær andre dag.. noen ganger lenger, hvis jeg ikke har noen planer.. det hjelper litt altså[8D]

jeg bruker vichy (?) fra apoteket sin. Den er for sensetiv hodebunn...
har prøvd flere frisør shampooer som er for sensitiv, men har ikke funket.

heter shampoen nikita shampoen, eller bare kaller du den for det siden Nikita selger den?

Jeg jobber selv som frisør, og jeg anbefaler til mine kunder som har fet hodebunn kerastase sin, den er utrolig bra og får masse gode tilbakemeldinger på den når de kommer tilbake etter 6 uker. og er det veldig ekstremt har de noen ampuller som du påfører i hodebunnen som ikke skal skylles ut [:)]

ORIGINAL: iselinn88

heter shampoen nikita shampoen, eller bare kaller du den for det siden Nikita selger den?

Jeg jobber selv som frisør, og jeg anbefaler til mine kunder som har fet hodebunn kerastase sin, den er utrolig bra og får masse gode tilbakemeldinger på den når de kommer tilbake etter 6 uker. og er det veldig ekstremt har de noen ampuller som du påfører i hodebunnen som ikke skal skylles ut [:)]

Det står nikita.... noe, på den.. har sett den på nikitafrisører.. [8D] husker ikke ordrett hva som står på flaska.. siden den er kasta..
Takk for tips om kerastase.. skal sjekke det ut.. [;)]

www.feelunique.com

Her finner du masse flotte produkter myyyyye billigere enn hos frisører. OG det er 0,- i porto. Bare husk å handle under 200kr i hver bestilling..

ORIGINAL: Gollemor

www.feelunique.com

Her finner du masse flotte produkter myyyyye billigere enn hos frisører. OG det er 0,- i porto. Bare husk å handle under 200kr i hver bestilling..

takk.. [;)] skal kikke litt i kveld[:)]

Prøv Redken Skalp relief. Den virkte hvertfall for meg.

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Jeg klør så fælt i hodebunnen etter vask. Spiller ingen rolle hvilken av de butikkshampoene jeg bruker, hittils er det vel bare head & shoulders som ikke klør inni helvete. Neutral funker heller ikke.
Jeg sliter med fett hår ellers.. har roa ned på vaskinga, fordi jeg klødde så.. noen tips anyone? klødde ikke når jeg brukte Nikita shampoen..

Jeg har samme problem, bruker shampo fra Lush nå og da er det bra. (En sånn oransje shampobar, aner ikke hva den heter.) Brukte annen shampo her om dagen og det klør ennå! Grrrr.

edit: http://www.lushnorge.no/index.php?nr=90&case=4&id=131&idkategori=42&startrow=
Den er det jeg bruker. [:)] De er ultradrøye!

Back
Topp