hjelp jenter!!!!!!

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020

er det normalt med intense stikkende/bankende smerter i magen ? er i 9 + på vei....  jeg blør ikke iallefall.... men sterke stikkende bankende smerter :S el hvordan ejg skal forklare de.... nesten litt som kraftig magekrampe....

plz hjelp er litt fortvilet og engstlig nå....

???????????????????????? imgen som vet???????????????

hvor sitter smerten da? livmor relatert eller høyrer opp?
Mye det kan være liksom.. spørs helt hvor det er..
Er du kjempe redd så skal legevakt være behjelpelig.. det de er der for.. om så bare for å snakke over tlf!

Sitter nemlig med kramper selv.. men de er relatert til fordøyelsessystemet.. Altså selve magen..(sikkert pga spist brød (litt hvete intolerant) + tar kraftige doser antibio) Så her hjelper det å ligge på magen + varmeflaske.

God bedring affal... Håper det går over FORT!

sitter nede på høyre side av magen liksom.....

Sikkert bare ligamentene som strekker seg. Er det ikke noe blod er det nok ikke noe farlig. Men det kan jo være en urinveisinfeksjon også.. Ufarlig, men må behandles. :) Har mye ubehagelige stikkinger i perioder selv, var sånn i forrige svangerskap og.

smerten er over i dag da=) og vært på ul igjen også. og hjerte slår fortsat og alt utvikler seg som det skal =)

har hatt sånne smerter stort sett hele sv.skape mitt hittil. hadde sånne smerter i de to forige sv.skapene også. mine smerter er pga at musklene strekker seg, livmoren vokser

Back
Topp