hjelp jenter :)

Lill1985

Forelsket i forumet
Bed i baby shower til ei venninde som snart har termin. Noe gode forslag til hva en kan kjøpe. de venter jente.
men de har jo alt shoppa veldig mye. Tips taes mot med takk :)

Babynest er kjempe genialt, har du sett på andre plasser om det er noen som lager på bestilling?
Har sett mange som har lagt ut for salg (nye).
Ellers er det jo alltid greit med klær, kanskje noe i ull?
Et vognteppe, teppe, koseklut :)

Bed i baby shower til ei venninde som snart har termin. Noe gode forslag til hva en kan kjøpe. de venter jente.
men de har jo alt shoppa veldig mye. Tips taes mot med takk :)
Jeg syns kuvert-sett med bilder av Torbjørn Egners eventyr er veldig søte :-) finnes med Karius & Baktus, Kardemomme by og en til hvertfall :-)

CD med Alf Prøysen barnesanger, de gode gamle :)

Jeg spurte det samme spørsmålet på ett apotek... dama bak disken foreslo bleier til mor, siden man trenger det etter en fødsel... Hehe... dama fortrakk ikke en mine... så tror faktisk hun var seriøs ;-)

Jeg spurte det samme spørsmålet på ett apotek... dama bak disken foreslo bleier til mor, siden man trenger det etter en fødsel... Hehe... dama fortrakk ikke en mine... så tror faktisk hun var seriøs ;-)

Haha mulig kanskje det er praktisk å få for noen, men aldri i livet om jeg hadde gitt det i gave til noen :P

Ska selv i babyshower om en stund, er det en nærvenninne? Og dere som skal i babyshoweren. Hva med og spleise på noe litt større? Evt klær, en kosebamse, bleikage etc

Jeg ville gitt et gavekort på en sum/behandling til mor:) Til barnet ville jeg gitt klær (litt stor størrelse), teppe, personlig håndkle med navn.. Mange muligheter.

Ei korg med litt produkt til mor, som ein god hudkrem, eit blad, kanskje hårkur. Også kanskje litt til snuppa: babyolje, gassklutar, inotyol, osv? Det tykte eg var deilig å få :)

Jeg ga disse i gave til babygutt og babyjente:
image.jpg

image.jpg
Kjøpte de første skoa i skinn hos butikken Jacadi, og hårbørste+kam i rosa hos tartine&chocolat.
En god krem til mor er også en super gave!

Vi har bestemt oss for å spleise på noe klær til snuppa som vi vet at mor ønsker seg. så blir det bleiekake og mage kake. ellers skal jeg kjøpe en liten ting til mor også :) Mye gode tips her jenter:)

Til ei venninne kjøpte vi en eske som vi kalte for fødselskit. Oppi der la vi ammeinnlegg, hemroidekrem (litt humor og med en lapp som var morsomt skrevet), litt brystvortekrem en stor tenalady bleie m.m Denne var til mor. Tips til gave til baby, ettersom det blir en vinterbaby er lammeullsteppe, ullklær trenger man nå på vinteren m.m

Back
Topp