Hjelp jenter.. Fort

jeg har også A-krem, men bare når hun er ikke :) her er det -15 i dag, men gud så fint vær det er :) Men kan jo ikke gå ut me snuppa når det er så kaldt :/

Trodde A krem var fyfy jeg nå, etter de oppdaget at det er farlig å få for mye i seg og på huden?

Hva er det i a-krem da?
Har ikke brukt det denne gangen vi, bruker Locobase Repair om vi han er tørr (den kan også brukes som kuldekrem, men er vann i, så må vente), eller Ceridal kuldekrem om vi må smøre rett før vi går ut.

PARABENER
Æsj!!!

Men det innheolder methylparaben :/

"Konserveringsmiddel. Dokumentert hormonforstyrrende i dyreforsøk. Står på EUs liste over hormonforstyrrende stoffer."

:eek:

Tror jeg skal slutte å bruke den :/

rart at ikke apotekene tar de bort fra baby hyllene vis det er parabener i de :/

Tror jeg skal slutte å bruke den :/

rart at ikke apotekene tar de bort fra baby hyllene vis det er parabener i de :/

Det er mye i babyhyller rundt omkring som ville strøket på slike tester!
Parfyme, miljøskadelige stoffer og parebener er mer vanlig enn man skulle tro :o

Det er mye i babyhyller rundt omkring som ville strøket på slike tester!
Parfyme, miljøskadelige stoffer og parebener er mer vanlig enn man skulle tro :eek:

Ja, man må være sin egen ekspert tror jeg :O Jeg skal kjøpe en annen til snuppa....

Men jeg vill ah en som jeg kan bruke når hun skal ut, og når hun er inne, er kuldekrem god til alt?

Jeg synes Locobase Repair sin er god til alt, men den er egentlig spesielt til problematisk/tørr/eksemhud da.
Men ingen konserveringsmidler, parfyme eller fargestoffer.
De har en egen kuldekrem også, og en som heter Fet Krem.
Ellers er jeg glad i Ceridal sin kuldekrem.

Jeg bruker det ikke i hvertfall, bare for å være sikker:-)

Men A vitamin er skadelig i større doser det også

Jeg har apro sin AKREM og den skulle vist ikke inneholde parabener og parfyme, men det er vell A-vit som ikke er bra!?

Tusen takk for info alle sammen. Jeg får helt sjokk jeg, over hvor mye æsj det er i produkter til de små:(:(:(:confused::oops::eek:

Jeg synes Locobase Repair sin er god til alt, men den er egentlig spesielt til problematisk/tørr/eksemhud da.
Men ingen konserveringsmidler, parfyme eller fargestoffer.
De har en egen kuldekrem også, og en som heter Fet Krem.
Ellers er jeg glad i Ceridal sin kuldekrem.

Kommer til og kjøpe de, takk for tipsene. Du er super, som vanlig;):)

Jeg blir desverre ikke overrasket...

Back
Topp